prinsessanmalin

Alla inlägg den 5 januari 2016

Av Malin - 5 januari 2016 22:29

I morse var det jätte kallt och det snöade. Innan man åkte till jobbet så åt man frukost först. Det var lugnt på jobbet när jag kom. Vi gick ut en stund. Sen gick vi in vi åt frukt och hade sång samling med dom små. Efter lunch hade jag lite rast och senare åkte jag hem mitt i mellisen. När jag kom hem kom mamma och lämnade lite saker och hämtade Truls. För vi skulle sova över hos en kompis. Men först tog man en dusch och packade lite. Som hämtade dom
Oss och vi gjorde lite ärenden på stan först. När vi kom dit åt vi god mat. Tack så mycket säger vi. Det första gången vi sover här. En tuff pop gubbe som är min kompis hehe. Nu kollar vi på en film och äter chips. Jag har tittat på den filmen förut men. Det var länge sen. Skönt att man är ledig i morgon. I morgon ska vi till tubcon för första gången. Om ni ser mig får ni gärna komma fram till mig. Är det fler som ska dit? Det fick bli mobil blogg inlägg i dag.

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards