prinsessanmalin

Alla inlägg den 21 januari 2016

Av Malin - 21 januari 2016 21:50

I morse var man lite trött och när man kom till jobbet åt man frukost. Senare gick några ut och sen blev det rast. Efter lunch hade vi sång samling och sen gick några ut. Sen slutade jag efter det. Jag hade lite gott till helgen till oss och sen tog jag bussen hem. Senare blev det att laga mat och efter det tvättade man. För en stund  åt man lite kvälls mellis. Jag fick lite ont i halsen nu på kvällen hoppas jag inte blir sjuk nu. Det känns som man börjar blir snorig och känner sig konstig också. Magen känns bättre nu i alla fall. Dom här fina bilderna fick jag i dag. Tack så mycket. I dag är det kramar dagen hoppas alla fått massor av kramar i dag.  

           


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards