prinsessanmalin

Alla inlägg under januari 2016

Av Malin - 17 januari 2016 20:44

I morse tog vi sovmorgon och sen åt vi ägg mackor till frukost. Vi har mest tagit det lugnt i dag. Jag har gått i mina natt kläder länge i dag. Jag tog en dusch efter och sen tog man fram kläder tills i morgon. Sen vart det att äta lite mat. För en stund sen kollade man på Farmen. Man åt lite choklad och drack julmust. Hoppas man kan sova i natt. För man sov lite för länge hehe. Söta Truls sov så sött på dag idag.  

 

Av Malin - 16 januari 2016 22:41

I morse fick vi upp skapligt för mamma hämtade oss. För vi skulle skulle stor handla. Vi var tvungen panta i en annan affär för det funkade inte på willys den här gången. Sen när vi hade handlat i olika affäre. Sen blev det frukst/lunch hos mcdonalds. Till efterrätt blev det att dricka frappe. Jag och Danne tog olika smaker. Sen har vi frostat av båda våran frys. Vi började redan på den ena innan vi åkte. Lite av maten fick stå vid balkongen medans vi blev klara med allt. För det är så kallt ute så funkade att göra så. Så man har varit duktig i dag. För det tog lång tid. Fick lite hjälp av mamma i början. Tack så mycket för hjälpen och att du körde oss. Så nu klar vi i flera dagar till. För det har varit så kallt så då har vi inte handlat så ofta just nu. Så jag förtjänade lite lördags mys förut med lite gott. Såg en bra film förut också. 

           

Av Malin - 15 januari 2016 22:24

Den bilden som är mörkare bild på Truls tog jag i går kväll och den andra tog jag i morse. I morse fick jag lite sovmorgon. Så jag åt frukost hemma och vi var inne på morgonen med barnen. För det var för kallt ute. Senare hade vi sång samling och sen hade man lunch rast. Efter det gick vi ut en stund. För solen hade kommit då. Sen blev det mellis. Sen var vi hela tiden och sen så slutade man. Jag hade sen dag idag. När man kom hem blev det att laga man och sen blev det att ta en varm dusch. För en stund sen åt man lite kvälls mellis. Nu får ni ha en riktigt bra helg alla mina läsare.  

         

Av Malin - 14 januari 2016 22:16

I morse var man lite trött. Det blir bara mer kallt ute nu. När man kom till jobbet åt man frukost. Senare gick vi ut bara en liten stund. Efter det hade jag lite rast och sen var det lunch. Efter det hade vi sång samling. Efter det gick några ut en stund men då var det lite varmare. För solen hade kommit fram. Sen slutade. Efter möte jag Danne på stan. Vi gjorde lite ärenden och sen gick vi hem. Efter kvälls maten har det varit en lugn kväll. Söta Truls hjälpte mig med datorn förut hehe. Skönt i morgon är det sista dagen och sen blir det sköna helgen.  

   

Av Malin - 13 januari 2016 21:34

I morse var man rätt så trött. Men man fixade sig packade ner matsäcken. När man kom till jobbet åt man lite frukost och senare gick vi ut. Vi dansade ut granen ute. Det var super kallt och vi var ute en lite stund bara. Sen gick dom in och åt sin matsäck. Jag gick på rast då och drack varmt kaffe och åt choklad som någon bjöd på. Tack så mycket det smakade gott. Efter lunch hade vi sång samling och senare slutade man. Till kvälls mellisen åt jag från min matsäck. För jag åt den aldrig. Den här singelskivan fick jag idag. Tack så mycket.  

     

Av Malin - 12 januari 2016 20:43

I morse var man rätt så trött. Det hade kommit mer snö i natt. När man kom till jobbet åt man frukost och senare gick vi ut. Men idag gick det inte att göra snögubbar. Sen hade jag lite kaffe rast och efter lunch hade vi sång samling. Jag fick den här fina skålen med fina saker i av en av barnen. Det var en sen julkapp. Tack så mycket. Fick veta det nya schemat också. Efter det slutade. I dag blev det som  i går med bussen så jag fick gå hem idag. Sen kom mamma hitt lite snabbis. Sen blev det kvälls mat och sen dusch. Efter det tog man fram nya kläder tills i morgon. Senare blev det kvälls mellis.                 

                     

Av Malin - 11 januari 2016 20:52

I morse var man rätt så trött. När jag skulle gå till bussen såg jag massa snö och jag postade ett brev. När man kom till jobbet åt man frukost. Senare gick vi ut och gjorde snögubbar. När vi kom in blev det sång samling med dom små och efter lunch blev det att natta barn. Efter det blev det rast. senare blev det mellis och sen blev det att åka hem. Men bussen var full så jag fick vänta på den andra och jag missade den jag skulle ta från stan. Så jag fick hem idag. Det hade slutat regna då. Snön är snart bort och det är äckliga sask ute nu. Den bilden fick jag idag. Tack så mycket. Man har tvättat idag också. För en stund sen åt man lite kvälls mellis och kollar på Nej till cancer.  

     

Av Malin - 10 januari 2016 21:04

I morse gick upp skapligt och fixade oss. Jag tog en dusch och sen hämtade mamma oss. För vi åkte till min moster som fyllde i onsdags. Grattis moster/gudmor i efter skott. Hon fyllde 49 år. Vi fick lite fika. Vi titta på bilder när vi var små och jag fick några. Fick även andra saker som hon inte ville ha och sen fick vi en sen förlovings present. Tack så mycket säger vi.  Vi fick låna kudda att ha vid fönstret. För det blåser i kallt inne här. Vi får se om det hjälper. Min moster har köpt en ny tv och Dannes bror fick hennes tjock tv som han ville ha. Så efter vi hade varit hos moster så lämnade vi tv hemma hos han. Tack så mycket för sakerna och fikat moster. Man har städat lite också och i går. Senare blev det äta lite och lite senare fikade vi. För vi fick lite fika med oss hem. För hon hade så mycket kvar. Till söndags myset åt jag upp glassen som fanns kvar. Medans jag åt det tittade vi så klart på Farmen.  

         

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards