prinsessanmalin

Alla inlägg den 4 augusti 2022

Av Malin - 4 augusti 2022 21:32

Den 18 juni på kvällen somnade min pappa in. Efter en hastig sjukdom. Han blev bara 58 år. Har varit med familjen och känner mig så trygg att ha dom vid min sidan. Min pappa var min bästa vän och han kommer alltid att finnas hos mig som en skydds ängel.   

 



Därför har jag inte bloggat på länge och sen så kom jag av mig lite från skrivandet. Så det fick bli en lång ledig från det. Men nu tänkte jag försöka börja med det igen. Jag har haft semester här i mellan också som är snart slut. Har gjorde lite saker dom här veckorna. Så jag kommer vissa lite bilder då och då när jag lägger upp här. Annars blir det så mycket bilder på en gång. Har även lite video att fixa också. Nu tänkte jag vissa lite bilder från begravningen. Den var den 29 juli. Vi var hemma och hade den hos mamma. För pappa var inte så kyrklig av sig.  

                                                                  

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards