prinsessanmalin

Alla inlägg den 16 oktober 2015

Av Malin - 16 oktober 2015 22:08

I morse var man rätt så trött. Jag vaknade i natt och trodde det hade ringt men det var för tidigt. Så jag fick sova en stund till. Det var kallt och dimmigt ute i morse. I dag åt jag frukost på jobbet. För jag behövdes tidigare idag. Det var lugnt på morgonen. Jag var med dom små en stund och sen gick vi alla ut. Jag slängde skräp med några barn och vart det frukt stund. När vi kom in hade visång samling med dom små. Efter lunch vart det kaffe rast. Senare efter lek blev det mellis och sen gick vi ut i solen. Jag hade en sen dag idag. När man kom hem blev det att göra maten direkt. Efter det blev det duschen. Jag tänkte göra det på morgon men jag orkade inte gå upp extra tidigt då. Jag fick även dom här bilderna när jag kom hem. Tack så mycket. När jag kom hem var inte Danne hemma och han svarade inte när jag ringde så jag blev orolig. Men han kom hem i alla fall och det är ju tur. För han brukar ringa och säga vart han är. För en stund sen hade vi fredags mys och tittade på idol. Jag drack vattenmelon och hallon drick. Den var god. Snart blir det sova. För man är super trött nu. Nu får jag också äntligen säga trevlig helg till alla mina läsare.  

                             

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards