prinsessanmalin

Alla inlägg den 24 oktober 2015

Av Malin - 24 oktober 2015 22:05


I morse gick vi upp tidigt. För mamma kom lämnade min mobil som kom igår. Jag fick en helt ny på min garatin. Så det ju bra. Sen åkte vi och gjorde lite ärenden. Efter det åkte vi hem och åt frukost/lunch. Tack så mycket mamma att du körde oss till stan idag. Senare gick vi ner till stan. Det var halloween firande. Vi såg några som vi känner där också. Det var spökvandring,fiskedamm,hoppborg och dom sålde olika saker. Sen åt vi lite men inget vi blev nöjd blev. Fick bara halva brödet och han som jobbar är alltid surig. Efter vi åt så kollade vi på en eld show. Vi kollade inte på hela. Vi gick hem. Jag fick den nya pengen för första gången. Så då blev man glad att man fick just denna. För det blev så kallt. När vi kom hem blev det att lördags mys. För vi haft fullt upp idag.  

                                   


 













Av Malin - 24 oktober 2015 00:16

                                  I dag har jag och min Daniel varit förlovade i 4 år och 1 månad.<33  


Din närhet är det bästa som finns och alla underbara stunder som vi har tillsammans. Mitt hjärta svämmar nästan över av lycka att du är bara min. Jag älskar dig bara underbart mycket. Pussar till dig min älskling från din Malin.  

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards