prinsessanmalin

Alla inlägg den 18 oktober 2015

Av Malin - 18 oktober 2015 21:14

I morse gick vi upp skapligt. Vi åt ägg mackor och sen tog vi en promenad i solen. Det var så härligt väder idag. Det var mysigt att gå på promenad på våran dag också. När man kom hem tog man fram kläder tills i morgon och gjorde rent i kattlådan. Så nu är det rent och fint där. Man har även fixat lite här hemma. Vi fikade lite också. Senare innan och efter maten kollade man på olika serien som man har missat innan. Vi åt så god mat idag. Det blev så gott. Vi provade lite nytt. et kul att prova olika saker. Jag tog även en skön dusch också. Så det har varit ganska lugn söndag idag. Hoppas man kan sova i natt. För jag känner mig pigg. Fast jag inte sov så länge idag. Jag har bara druckit en kaffe på dagen också. 

 

Av Malin - 18 oktober 2015 00:18

                                                4 år och 8 månader med min söta prins Daniel.<33


Det är du som har den största platsen i mitt hjärta och ingen som kan ta din plats. För den är din för evigt. Jag vill aldrig förlora dig och jag vet att jag aldrig kommer att göra det heller. Jag älskar dig min fina skatt. Magiska pussar och kramar till dig min älskling från din fästmö Malin.  

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards