prinsessanmalin

Alla inlägg den 14 oktober 2015

Av Malin - 14 oktober 2015 21:44

Igår åkte våran kompis glömde jag säga också. I morse var man rätt så trött. Jag läste mitt stjärntecken i morse. Min söta Truls i morse. Han kollade på min när jag packade väskan. Det blev gröt till frukost idag. Sen hade vi lugna lekar och sen gick vi en promenad. För vi kunde inte vara i skogen. Det är älgjakt just nu. Efter tog man rast och drack lite kaffe. Det var någon som bjöd på lite gott också. Tack så mycket det var gott. Efter lunch hade vi sång samling och sen gick ut. Efter som det ute dag idag och sen slutatde jag. Jag  var hemma en stund och sen hämtade pappa oss. För vi skulle stor handla. Hittade massa gott. Tack så mycket pappa att du körde oss. Skönt när det är gjort.Efter maten tog man en dusch också. För en stund sen drack man kaffe och åt  pepparkakor.  

                               

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards