prinsessanmalin

Alla inlägg den 5 oktober 2015

Av Malin - 5 oktober 2015 21:35

I morse var man skapligt trött. För jag kunde inte sova i natt. Jag var så pigg. Söta Truls i morse. Det var så kallt i morse. När man kom till jobbet åt man tomte gröt. Efter det blev det pyssel med några och sen gick alla ut i solen. Efter lunch hade jag rast. Jag drack kaffe ute i solen. Senare åt vi mellis ute. Efter åkte jag hem och sen kom mamma hitt. Hon lämnade lite saker som jag har fått från mormor. Hunden fick Lunkan. För han samlar på såna hundar. Sen åt vi mat och sen kom svärmor hitt. Vi fikade och hade trevligt. För en stund sen gick en skål sönder som ramlader ner och det var yoghurt i. Så det vara att ta bort det. Jag tog en ny skål fast med mjölk och flingor i stället. sen har jag fått en bild med autograf på Lasse åberg. Tack så mycket säger jag. Den här fina höst bilden är tagen i morse.  

               

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards