prinsessanmalin

Alla inlägg den 6 oktober 2015

Av Malin - 6 oktober 2015 20:15

I morse var man rätt så trött. Söta Truls i morse. Det har varit kallt hela dagen men det har i alla fall varit sol. När man kom till jobbet åt vi frukost och sen vart olika pyssel. Efter det gick några ut. Senare tog jag rast och drack varmt kaffe. Efter lunch vart det sång samling sen gick några ut. Efter det blev jag hämtad. Av våran kompis föräldrar och Danne var med så klart. Vi åkte till Eskilstuna. För programet spring skulle komma dit. Det var live också. Vi träffade Christer och Lisbeth.  Vi tog en bild med dom och som skrev dom i min block. Vi runt lite och vi springa lite också haha. Inne i gallerian fast det fina fiskar också. Man lånade en toa också och dom hade för starka dofter där inne. Så det gick knappt att gå in där. Så jag blev lite hostig och jag var det innan också. Vi fick hjälp av en som vi träffade på rix fm festivalen. Så det ju bra att han var där. Sen körede våran kompis bror hem också. Tack så mycket säger vi att vi fick åka med er. Sen hade jag fått paket och fin bild. Så det säger jag tack så mycket för. Kvälls mat blev det att värma på lite mat. Vi kom hem lite sent. Så nu är man så trött och frysen.  

                             

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards