prinsessanmalin

Alla inlägg den 10 oktober 2015

Av Malin - 10 oktober 2015 22:01

I morse gick vi upp rätt så tidigt. Vi tänkte gå upp tigare men det blev inte så. Vi fixade oss och sen gick vi ner till höstmarknaden. Vi köpte en bulle och en kaffe för 20 kr till frukost. Vi var med några kompisar där som vi träffade där. Det var kallt och var var där hela dagen. Vi åt kvälls mat där också. Jag är nöjd med allt jag köpte. Det kanske blir en video på det jag har köpt om någon är intresserad att titta på det. Det blev i alla fall inga kläder. För det tittade jag inte så mycket på konstigt nog. Vi såg många vi känner också. Vi såg även idol bilen. Så nyss åt man lite gott fram för tv med en filt runt sig. Man blev lite kall nu när vi har varit ute så länge. Men det vart det helt kallart värt det. Man är inte så farligt trött ändå bara lite seg och ont i kroppen. Tack aå mycket alla för en trevlig dag idag. Det får vi göra om. 

               

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards