prinsessanmalin

Alla inlägg den 17 oktober 2015

Av Malin - 17 oktober 2015 21:53

I morse gick man upp skapligt och gjorde lite frukost. Det blev ägg mackor och sen kom mamma hit. För vi skulle kolla lite saker som jag behöver. Vi var på en loppis och det var massa folk där. Vi skulle även fråga om min mobil. Så man hittade olika bra saker. Det börja bli dax att köpa julklappar också. Jag kommit på om man köper saker så kan man rensa ut annat som man inte har plats för. Tack så mycket mamma att du körde oss. När man kom hem blev det att fika lite och senare åt vi kvälls maten. Senare blev det lördags mys. Idag har det varit dimmigt och kallt ute hela dagen. För en stund sen tittade vi på så mycket bättre och nu tittar man på en rolig film som går på tv.   

                         

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards