prinsessanmalin

Alla inlägg den 11 oktober 2015

Av Malin - 11 oktober 2015 21:26

I  går var killarna på kvälls promenad och dom köpte lite gott och jag fixk smaka den här klubba. För han köpte fel sa han. I morse passade vi på att sova ut och sen åt vi god frukost och sen gick vi ner till stan. Jag hämtade lite ut pengar och sen gick vi kollade på tivolit för sista gången i år. Jag tog en lott och jag vann. Jag tog vinst varje gång men man vinner aldrig just den man skulle vilja ha. Jag köpte remmar för 10 kr styck. Dom hade rea dom. Truls blev nyfiken på dom. Han blev kammad idag också. Sen handlade jag mjölk, lite yoghurt och kakor. För vi skulle fika med mina föräldar hemma hos oss. Dom var också och handlade så vi åkte med dom hem till oss. Vi fixade en sak med min mobil och lite annat. Efter dom hade åkt så blev det tacos och sen bakade jag en äppelpaj med vaniljsås till. För våran kompis hade med sig äpplen som var från hans trädgård. Efter det blev det en skön dusch. Det var kul helg med massa kul på stan men nu är det skönt att det är vanligt igen. 

                         


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards