prinsessanmalin

Alla inlägg den 21 oktober 2015

Av Malin - 21 oktober 2015 21:26

I morse var man rätt så trött. Efter jag hade fixat mig packade jag ner min matsäck i väskan. När man kom till jobbet åt vi frukost och sen bakade vi lite som vi skulle ha med till skogen. Vi åt matsäcken först och sen grillade vi bröd. Sen gick jag ner och tog lite kaffe rast. Efter lunch gick vi alla ut igen. Sen slutade jag. Jag var hemma en stund och sen hämtade mamma mig. Vi gjorde lite ärenden. Hittade även muggarna som jag ville ha. Så tur att jag fick jag köpa alla. Så det var snällt. Det tackar jag så mycket fört. Pappa köpte också såna förut. Har inte bestämt om jag ska använda dom eller ha i hyllan än. Hittade även star wars i drickyogurt. Som jag drack som kvälls mellis. När man kom hem åt man pannkaka med sylt och grädde. Haha Truls ville så gärna smaka också. Fick ett armband som har varit mormors. Den är så söt. Det tackar jag för. Vi fick även tillbaka kaffe som mina föräldrar fick. För vi trodde inte det var vatten kaffe men det var det. Har köpte lite hårfärger och en halloween sak som jag ska ha till jobbet lite senare. Tack så mycket mamma att du körde mig idag. Fick den här bilden idag. Tack så mycket.

                             



Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards