prinsessanmalin

Alla inlägg under augusti 2015

Av Malin - 9 augusti 2015 21:58

I går morse efter vi hade ätit frukost så åkte vi och handlade lite mer till festen. Sen åt vi lite lunch. Efter det badade vi poolen och åt en glass. Pyret var så söt i går när hon inte vågade hämta bollen och sen gjorde hon det ändå. Den här söta hunden har doms granne köpt som heter Tessan. Sen fixade vi oss för kräftfesten. Men det gick lite så där men till slut fick jag till det.  Vi åt massa annat gott. Vi spelade kubb. Vi hade poolen på och den lyste så fint på kvällen. I dag efter vi hade ätit frukost så åkte vi på loppis. Jag hittade lite saker. Jag hittade inte så mycket denna gång. Efter åt vi lunch. Sen fick jag filmer och spel som jag ska byta med pappa. Truls fick vara kvar en natt till efter som han var ute. Sen körde mamma hem oss och hon hjälpte oss med hyllan lite. Sen klarade vi allt själv. Det blev jätte snyggt. Så nu ska jag sälja hyllor som blev över. När jag skulle packa upp min väska kom det upp en stor spidel där i från. Blä vadrädd jag blev. Efter maten blev det att bädda rent sängen och ta fram kläder tills i morgon. Sen blev det att ta en dusch. För en stund sen tittade vi på Sommarkrysset som var i går. Här är bilder från i går och idag.   

                                                         

Av Malin - 7 augusti 2015 22:59

I morse fikck man börja tidigt på jobbet. Vi åt ägga macka och varm choklad på jobbet. Sen gick vi ut och barnen fick springa vattenspridare. Jag slängde lite skärp med några. jag åt mellis idag med barnen. För jag skulle jobba sent idag. När jag kom hem packade jag. För vi skulle sova över här. Pontus och Joline hämtade oss. För dom lämnade äntligen hyllan till oss. Vi åt massa gott och så blev det kvälls fika. Vi har även tvättat lite.Vi har tvättat kläder och sängkläderna. I går och i morse vart det jätte varmt tidigt på morgonen. Men det var varmast idag.  Igår fick man detta fina kortet på posten. Tack så mycket blev så glad. I morgon blir det kräftfest. Så vi får se om jag bloggar innan.  Nu säger jag trevlig helga alla.  

                                                    

Av Malin - 7 augusti 2015 21:39

I går var det fullt upp. Först tog man bussen till jobbet och när jag kom fram blev det att äta frukost. Det var lungt på jobbet. Jag slutade tidigt. Mina föräldrar och Danne hämtade mig. För vi skulle åka Rix fm festivalen. Men jag åkte hem och fixade mig lite. Vi träffade vänner där och man fick gratis saker. Jag köpte även saker. Vi åt mat där. Senare efter det hade slutat köpte vi på mcdonalds. Men det var jätte lång kö där. Vi köpte även till mina föräldrar. För dom var på akuten. vi kom hem rätt sent. Så det vara att gå lägga sig när man kom hem. För jag skulle ju jobba.  Danne med skulle göra det men han blev ledig. Här massa bilder från i går.  Jag filmade också men den kommer i en annan inlägg. 

                                                                                                       

Av Malin - 5 augusti 2015 21:43

I morse när jag skulle gå ner till cykel såg jag att det regnade. Så jag fick gå upp igen och ta på mig regn kläderna. Men det slutade regna när jag hade cyklat lite. När jag kom in till jobbet såg jag att det regnade jätte mycket. När jag kom fram blev det frukost. Vi var inne en stund och sen gick vi ut. Det regnade en stund och sen kom solen. Sen har det varit lugnt på jobbet. Jag slutade rätt tidigt. Jag möte Danne på stan och vi gick hem tillsammans. Vi möte mamma och mormor på stan. Vi pratade med dom och sen hämtade vi ute pengar. När vi kom hem så kom våran kompis och lämnade lite saker. Som han hade hämtat till mig för han bodde nära där och jag har betalt den för länge sen. Så äntligen kunde vi träffas idag. Tack så mycket för att du hämta det och lämna  det. Skålarna var jätte stora. Jag trodde dom var minder men det är nog bra att dom var det. Efter maten tog man en dusch. För stund sen åt man lite kvälls mellis. Truls sov så sött i går kväll. I morgon blir det fullt upp. Får se om jag hinner blogga i morgon. 

             


Av Malin - 4 augusti 2015 20:48

I morse var man så trött igen. Det var jätte varm väder idag. När man kom till jobbet åt man frukost. Sen var vi inne en stund och sen gick vi ut i solen. Efter var det sång samling och lunch. Jag satt ute på rasten igen. Efter det gick vi till skogen och plockade blåbär och andra bär. Det var mycket med mygg bara. Man blev lite blå över allt när man plockade det. Sen gjorde vi blåbärspaj av det. Jag slutade rätt så tidigt idag. Så jag träffade Danne på stan. Vi köpte en sak till pappa. Så snälla är vi. Danne har också sån trimmer. Till mig hittade jag en stav mixer som man kan göra massa goda nyttiga saker. Vi har ätit så mycket skräp med. Så vi ska försöka inte äta så mycket sånt. För det kostar ju pengar också. Jag hittade även en grej som rengör ansiktet med. Jag har velat haft en sån och den här var billigare än den andra jag ville ha. Det ska blir spännade.  

 

Av Malin - 3 augusti 2015 21:35

I morse var trött. För vi var pigg båda två i går. Jag hade lite ont i halsen när jag vaknade men det gick bort snabbt. Det var soligt och varmt idag. Vi har fått ett nytt bord på rast rummet som är större än den vi hade förut och det så bra. När man kom till jobbet åt vi frukost tillsammans. Vi lekte inne en stund och sen gick vi ut i solen. Till frukt stunden åt vi banan,rödavinbär och små morötter. Vi fick en sen sommar present av chefen. Ska bli spännade att smaka denna dricka. Efter jag hade slutat cyklade jag hem och lämnade saker. Sen gick vi ner till stan. Vi träffade kompisar där. För en av dom lämnade tillbaka mina filmer som hade lånat. Jag fick en påsse från bibblan. Det hände både tråkigt roligt på stan. Jag kommer inte säga den tråkig här. Tur var man med kompisar. Men jag kan säga att den bra saken var att jag fick en gratis cola glass i en butik. Det tackar jag så mycket för. Vi åt lite mat ute efter det tråkiga som hände. Danne bjöd mig på det. Tack så mycket älskling. Sen gick vi hem. Jag var så trött och hade ont i huvudet. Jag drack lite kaffe och då blev det bättre. 

             



 

Av Malin - 2 augusti 2015 20:31

I mors sov vi länge igen. Jag som tänkte gå upp tidigt. För jag måste gå lägga mig tidigt i kväll. Efter vi hade vaknat blev det att ta en dusch. Till frukost blev det ägg macka. Sen kom jag på att jag måste köpa silvertejp. För jag skulle laga mina jobb byxor. Dom går inte att sy. Köpte även mjölk och skydd till min surfplatt. För det fanns där jag handlade allt. Danne köpte räkor som vi ska till helgen. När vi var på väg hem började det små regna. För det var soligt på morgonen. När vi kom hem åt vi hemma gjord is glass. Den ena var det rabarber smak och den andra blåbär smak. Jag tog fram kläder tills i morgon. För det hinner jag inte göra på morgonen. Vi gjorde en ny maträtt idag. Efter maten skrev jag ett brev och sen bakde jag en sockerkaka. För vi hade så många ägg. Det blev så god.

Fy vad semestern har gått fort. Jag börjar redan jobba i morgon igen. Vill vara mer ledigt. Men det skulle bli skönt också igen med min rutiner. Man saknar alla sötnosar på jobbet också. Sådet blir att gå sova snart. Hoppas att jag kan sova. Det brukar alltid vara svårt att göra det när man har varit ledigt i några dagar. Tur har jag kort dag i morgon. Just nu är jag pigg.                   








Av Malin - 1 augusti 2015 21:13

I morse ringde min kompis och väckte mig och sa att hon hade beställt tid att fixa naglarna. För vi har prata om det och hennes mamma gjorde också det. Jag gjorde Frans manikyr. För första gången. Är så nöjd. Dom är så hållbara och bra pris var det också. Jag fick etts tämpelkort också. Sen gick vi lite i affärer. Jag hittade två nya baby lips och en ny eos lip balm. Som jag var bara tvungen att prova. Sen åkte vi ner till stan och åt mat med Danne. Men jag sa helt fel till Danne så han fick gå till backa igen. Stackars dom vi åkte med deras bil gick lite sönder också. Efter vi sa hej då till  dom så köpte jag lite nya godis ägg. Synd att jag fick två likadan. Det var två för 20 kr. Tack alla för en trevlig och rolig dag med er. Det måste vi göra om. Tur så kommer vi göra det när man ska fylla eller vad man ska säga.   

             

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards