prinsessanmalin

Alla inlägg den 15 augusti 2015

Av Malin - 15 augusti 2015 22:19

I morse gick vi upp skapligt. Vi fixade oss och åt frukost. Jag var så hes förut men nu låter jag bättre. Har inte så ont i halsen längre men jag hostar lite. Inge feber har jag inte heller. Våran kompis mamma och moster hämtade oss. För vi skulle till Mariefred och kolla på gatumusik. Vi såg några vänner där också. Vi var på loppisar olika loppisar men det fanns inget att ha konstigt nog. Men i en second han butik hittade jag lite. Fina tallrikar att ha i kylväskan och lite annat. Man ser inte hela tallriken att man ha ett glas på den också och det så bra då står det stilla där. jag har diskat allt också. Vi var där länge så man tog en billig hamburgare. Dom banden jag filmade känner vi lite. Så det coolt. Vi tackar så mycket till våran kompis mamma att vi fick åka med dom dit. Det första gången vi såg gatumusik i Mariefred. Det var mysigt att gå där i solen.  När vi hade varit hemma en stund ville killarna köpa lite gott. Jag köpte lite jag också. För en stund sen tittade vi Sommarkrysset men ser vi på en skräckis.  

           


 
 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards