prinsessanmalin

Alla inlägg den 14 augusti 2015

Av Malin - 14 augusti 2015 23:45

I morse fick man sovmorgon. Jag hade lite ont i halsen då. Till frukost blev det gröt och kaffe latte. På jobbet gick man ut och slängde skräp. Det var soligt idag med. Jag jobbade sent idag. Det var verkligen lugnt med barn efter mellisen. När man kom hem åt man mat. För man var jätte hungrig och sen blev det att ta en dusch. När man kom hem fick jag åt i halsen och har fortfarande det. Man känner sig lite skum och lite hes är jag. Hoppas jag inte blir sjuk nu. Det är många som är det nu. Sen kom våran kompis som skulle sova här. Vi prata om det idag. Jag och Danne fick varsin present. Jag fick den här söta rosa Batman. Han sa här en till som gillar rosa. Tack så mycket. Jag har tittat på den förut. Sen gick vi på stan och handlade fredags myset. Jag hittade en ny god dricka. Vi fick en ny chokladkaka av våran kompis. Riktigt cool var den. Spel choklad hehe. Vi har tittat på olika filmer också. Nu får ni ha en jätte bra helg.  

         

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards