prinsessanmalin

Alla inlägg den 17 augusti 2015

Av Malin - 17 augusti 2015 20:26

I går när man skulle sova börjarde jag bli snorig. Det har jag varit hela dagen idag. Två av mina jobba kompisar var hemma och var sjuka. Så det många som har det nu. Vi som har fullt upp med inskolningen. Jag tog en alvedon innan jag åkte i morse. Men allt gick bra ändå. Konstigt väder har det varikt idag. Vi åt mellis ute idag. På stan möte jag Danne och våran kompis. Vi var där ett tag. Danne köpte den här nya dricka till mig som kostade 5 kr. Den var god. Tack så mycket. Jag var jätte törstig också. Jag dricker för lite. När vi kom hem så kom moster lite snabbt och lämnade saker. Sen åt vi mat. När vi såg på film för en stund sen åt vi glass som vi köpte när vi stor handlade. Jag såg att jag hade feber så jag tog alvedon till och tog host medicin också. Vi titadde nyss på idol. Det blir snart att sova. Hoppas man är bättre i morgon. För dxet mýcket som händer på jobbet som man inte vill missa.  

   


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards