prinsessanmalin

Alla inlägg den 29 augusti 2015

Av Malin - 29 augusti 2015 22:06

I morse gick vi upp tidigt. Vi fixade oss och åt frukost. Sen slängde vi skräp och efter det gick vi ner till stan. Vi såg två harrar när vi var på väg till stan. Det vat kul att se. Det var något speciellt på stan idag. Det var folk som sjöng och sånt. Det var även massa motorcyklar också. Vi var med kompis på stan en stund. Tack så mycket för idag vännen. Sen gick vi hem och lämnade saker. Efter det gick vi hem till svärfar och Ronny. Vi kollade på deras nya hus. Vi grillade korv och bröd hos dom. Vi smakade även deras plommon och körsbär. Tog en bild som svärfar hade tagit på oss. Den vart ju bra haha. Tack så mycket för maten. Sen gick vi hem igen. Så vi har gått mycket idag. Så man känner sig duktig idag. Så nu sittar man i soffan och softar lite.  

           


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards