prinsessanmalin

Alla inlägg den 12 augusti 2015

Av Malin - 12 augusti 2015 18:07

I morse var man trött igen. Mullet var det på morgonen. När jag fick upp var jag tvungen att göra rent tatueringen. Sen åkte man till jobbet och där blev det frukost. Efter lunch vart det jätte varmt ute. Jag slutade skapligt idag med. Jag åkte och handlade. Jag köpte salva till våran tatuering och lite annat. Jag köpte en god glass. För jag har inte ätit så mycket av det. Såg mamma på stan. Efter kvälls maten kom våran kompis hitt lite snabbt. Jag fick två fina presenter av henne. Jag skulle fått det förut  men det blev inte så. Tack så mycket. Sen tog jag en dusch. Efter det kom svärmor hitt lite snabbt också. Truls sov så gulligt i går. Här en bild på tatueringen också.  Snart blir det att sova. 

                     


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards