prinsessanmalin

Alla inlägg under augusti 2015

Av Malin - 24 augusti 2015 06:00

  

                               I dag har jag och min sötis Daniel varit förlovade i 3 år och 11 månader.<33
 
Helt otroligt nästa månad har vi varit förlovade i 4 år. Det har gått galet fort. Jag ångrar inge sekund att vi förlovade oss. Jag älskar dig mest av allt i världen. Puss och kram till dig från din Malin.
Av Malin - 23 augusti 2015 22:06

I morse gick vi också upp tidigt. För vi skulle göra en sak men det blev inte så. Vi åt frukost och så gick vi ner till stan och träffade vi en kompis. Det var så soligt och fint idag. Så vi köpte glass. Efter det frågade våran kompis om vi ville följa med till Eskilstuna igen. Men jag var duktig jag köpte inget. Sen var våran kompis pappa så snäll bjöd oss på mat på max. Efter körde han oss till stan. Tack så mycket för maten och att vi fick följa med. Jag köpte en söt drick för 5 kr och sen gick vi hem. Vi sa hej då till våran andra kompis också. När jag kom hem tog jag fram kläder tills i morgon och sen tog jag en dusch. För en stund sen åt vi lite gott och vi åt en glass.  

           

Av Malin - 23 augusti 2015 21:13

I går var det fullt upp. Vi gick upp tidigt och fixade oss. Efter det gick vi ner på stan och kollade på en loppis. Jag hittade billiga kläder där. Det var mälardagen också. Men vi tittade aldrig på det. Sen köpte vi lite frukost och väntade på bussen till Eskilstuna. vi träffade en kompis där. Men vi hade kollat fel på tiden. Våran kompis mamma hämtade oss istället. Vi kollde lite i affären sen kollade vi på iza när hon kom och sen var stjärnskottet där också. Vi åt mat innan och vi såg Isa lite innan. Så vi tog kort med henne två gånger. Man kunde köpa en affischer men vi hade en sån redan. Så hon fick skriva på papper. Vi har träffat henne två gånger nu. Sen hämtade våran kompis pappa oss och lämnade oss. Tack så mycket att ni körde oss. Sen gick vi på stan och köpte gott. Vi möte andra kompisar på stan som ville att vi skulle gå till harrys men vi skulle göra andra saker. Så vi tackade nej till det. Plus det är så dyrt där. Efter kom våran kompis hitt med två chokladkakor. Vi tittade på film. Vi firade han på kvällen. Vi skulle firat han förut men vi kunde inte då så vi firade han på kvällen istället. Han fick chips i present som han ville han. För allt var stängt när vi handlade. Vi tittade på film också. Sen blev det för sent att blogga. Vi gick sov direkt när han gick för vi var så trötta.  

                                                       


 
 


Av Malin - 21 augusti 2015 23:29

I morse fick man lite sovmorgon. Söta Truls i morse. Efter jag hade vaknat tog man en dusch och fixade sig. Sen åt man frukost. Efter det tog jag en promenad ner till jobbet. När jag kom slängde jag skräp med några. Senare var det rätt lugngt. Men jag jobba sent idag. Jag fick sen rast bara för jag skulle jobba sent idag. Efter jag hade slutat möte jag Danne och några kompisar. Jag gick till stan. Jag fick lite små saker av en kompis som hade fått i sin a godisar. Tack så mycket. Vi åt lite först och sen tog dom några drickor. Jag köpte inget. Jag prov smakade bara och dom hade smakade också av varandra. Efter det handlade vi lite gott till bio. Vi tittade på sinister 2. Den var läskigt bra. Nu blev man super trött. 

                         



Av Malin - 20 augusti 2015 21:25

I morse var jag rätt så trött. Söta Truls i morse. Det var lite kallt ute i morse. När man kom till jobbet åt man frukost som vanligt. Senare gick vi ut i solen. Till lunch var det thaisoppa och macka. Jag hade kort dag idag med. Så jag möte killarna på stan. Vi var där en stund och sen gick vi hem. Vi åt lite mat efter maten tvätttade vi. Sen gick vi en promenad till slagsta glass. Danne ville bjuda på det. Tack så mycket sötnos. Sen handlade våran kompis dom tre nya chipsen. När vi kom hem tittade vi på en film. Det blir snart att sova för jag är jätte trött redan.   

           

Av Malin - 19 augusti 2015 21:25

I morse diskade jag lite innan jag cyklade till jobbet. När man kom till jobbet blev det att äta frukost som vanligt. Senare gick vi ut i solen. På rasten blev det lite kaffe och vatten. Åt lite godis också. Jag hade kort dag idag med. Efter jag hade slutat möte jag Danne och våran kompis. Vi gjord lite olika saker och sen träffade vi några vänner vi pratade. Sen såg vi mina föräldrar också. När vi kom hem åt man mat och tog en dusch. När vi tittade på idol åt vi en glass. För en stund sen sov Truls så här sött i våran soffa. Nu tittar vi på en skräckis. Jag börjar redan bli trött nu.  

     

Av Malin - 18 augusti 2015 21:47

I morse mådde man lite bättre. Den här stora krypet var inne i hissen i morse usch. När man kom till jobbet blev god frukost. Senare vi ut i solen. Det har varit rätt lugn dag idag. På rasten fick vi den här goda. Tack så mycket det var gott. Jag hade kort dag idag. Jag möte Danne ooch några till på stan. Sen gick vi hem och lagade mat. Efter det gick killarna på stan och gjorde ärenden. Jag ville vara kvar hemma. Vi åt en glass och drack kaffe medans vi tittade på idol. Efter vi hade vi hade tittat på idol kollade vi på film. Vi provade även göra smoothie för första gången. Vi gjorde det av banan,äpple och mjölk. Vi provade det vi hade hemma bara. Det blev faktiskt gott.  

       

Av Malin - 18 augusti 2015 06:00

  

                                                  


                                                  

             4 år och 6 månader med sötis Daniel.<33
 
Första gången du sa att du älskade mig var ett av de bästa ögonblicken i mitt liv. För det är du och jag livet ut. Jag är så glad att jag har så tur att jag får vara med dig varje dag. Jag älskar dig som dag till natt. Massor med pussar till dig min älskling från din Malin.

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards