prinsessanmalin

Alla inlägg den 18 december 2020

Av Malin - 18 december 2020 20:06

Igår fixade jag mig och sen blev det att öppna luckorna. Efter det kollade jag på julkalendern. Det var rätt lugnt på jobbet igår. Fick en present av en av barnen igår också. Vi fick en chokladask och en jul blomma av ett annat barn som vi har i rast rummet. Det regnade lite när jag skulle hem. När jag kom hem fixade vi med kvälls maten och sen blev det att kolla fram för tv. Vi kollade på svenska hjältar 2020. Efter det blev det att kolla olika klipp innan jag gick och la mig.   

                          

Idag tog vi sovmorgon. För blev ledigt idag istället. Så efter jag hade vaknat kollade jag på kalendern. Efter det fixade jag lite frukost. Fick ett till julkort idag. Så det tackar vi så mycket för. Efter det blev vi hämtat av min sambos bror. Vi gjorde ärenden. När vi kom hem öppnade jag lite luckor och sen blev lite kaffe mellis. Jag kollade lite olika klipp och senare fixade vi med kvälls maten. Efter det blev det att ta en dusch. Nu blir kolla på film tills jag ska sova.  

                       

                                      Idag ar de 9 år och 9 månader med min älskade Daniel.<33

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards