prinsessanmalin

Alla inlägg den 3 december 2020

Av Malin - 3 december 2020 22:45

I morse när jag vaknade var jag lite trött. Men jag fixade mig och sen öppnade jag mina kalender. Min ena kalender var tom idag. Tror det ligger kanske i en annan lucka. Får vänta och se lite. Efter det kollade jag på kalendern. Efter det tog jag bussen till jobbet. Blev så överraskad på jobbet idag. Fick en hel skål med godis och tårta fick vi alla till rasten idag. Så snälla jobba kompisar jag har. Tårtan är rosa. Dom vet att jag gillar rosa. Så det tackar jag för. Känns konsigt att jag fyller 30 år. Det gått så fort. Trodde jag skulle få mobilen idag men det hade inte kommit än. Så jag tog bussen hem efter jag hade slutat. Annars hade mamma hämta mig. Den är i alla fall på väg. Fick ett sånt sms igår. När jag kom hem fixade vi med kvälls maten och sen blev det att städa här hemma. Så det fint tills i helgen. Senare kollade vi på Jockes serie och åt ost kex. För vi åt aldrig det igår. Så passade bra idag när jag fyller år. Snart är min födelsdag över denna gång. Det  gått så fort idag. Nu blir det att gå sova.  

           


                                Blev så överraskad på jobbet idag. Tack så mycket blev så glad.<3

               

                                                 Jaha nu är man 30 år då. Happy birthday to me.<3


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards