prinsessanmalin

Alla inlägg den 26 december 2020

Av Malin - 26 december 2020 22:09

I morse fick vi gå upp rätt tidigt. Vi fixade oss och sen blev vi hämtat av mina föräldrar och moster. Innan vi åkte så köpte jag en is kaffe och choklad att äta i bilen. Sen åkte vi hem till min bror och hans fru. Vi var bjunda på jul firade. Dom bjöd på mat. Det var inte jul mat vi fick. Han tjej gillar också disney som jag gör. Efter det drack vi kaffe och åt lite godis. Vi delade även upp paket då också. Dom fått snö men inte vi än. Första snön i år fick vi se idag. När vi kom hem blev vi så trött. Men senare blev det äta lite korv och bröd. Blir att kolla på tv en stund till innan jag ska sova .Jag är så trött redan blir nog snart att gå sova. För det varit fullt upp idag. Men mysig dag har det varit ändå.  

         

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards