prinsessanmalin

Alla inlägg den 1 december 2020

Av Malin - 1 december 2020 23:17

I morse efter jag hade vaknat fixade jag mig och sen öpppnade jag mina tre kalender. Så mysigt att öppna kalender och kolla på julkalendern. När jag var klar med det kollade jag på årets nya julkalendern. Den verka bra. Helt galet att det 1 december nu. Det betyder att jag fyller snart år. När jag cyklade i morse hade det kommit mer fina saker ute. Det varit kallt ute idag. Vi haft fullt upp. Innan jag åkte hem gjorde jag ärenden. Jag glömde mössan på jobbet när jag skulle hem. Så det blev små kallt. Men mest kallt om benen. När jag kom hem fixade jag med kvälls maten och sen har jag kollat på serie. Har kollat lite klipp också och jag drack kaffe för en stund sen. Nu blir det att gå sova. Jag är så trött. För jag hade svårt att sova i natt.  

                     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards