prinsessanmalin

Alla inlägg den 2 december 2020

Av Malin - 2 december 2020 22:46

I morse när jag vaknade var jag lite små trött. Men jag fixade mig och sen fixade jag frukost. jag kollade även på julkalender och öppnade mina kalender. Började lite senare idag. Innan jag åkte hem blev det slänga skräp. Det fullt upp idag. Innan jag åkte blev det att göra ärenden. När jag kom hem hade min sambo köpte lite gott till oss. Han vill bjuda på det efter som jag fyller år i morgon. Idag fyller Britney Spears Fick ett grattis kort på posten idag. Men ost och kexen ska vi äta i morgon. Efter vi hade ätit lite gott blev att ta en dusch och sen kolla lite på tv. Truls sover gott där.  

                   

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards