prinsessanmalin

Alla inlägg den 10 december 2020

Av Malin - 10 december 2020 21:51

I morse efter jag hade vaknat blev det att fixa och sen öppnade jag mina luckor. Efter det ble det att kolla på julkalendern. Idag firade vi lucia på jobbet. Det var inte som det brukar. Efter som föräldrar inte får komma. Men vi filmade och tog bilder så får föräldrar se det i alla fall. Efter i alla hade sjungit så blev det lucia fika. Blev en mysig dag ändå. Jag hade renhorn på mig och en jultröja idag. Fick den här stora godiset av en av barenen idag. Så snällt så. När jag kom hem blev det att med kvälls maten. Fick året första julkort idag. Sen har jag kollat olika klipp. Det blir att göra det stund till innan jag ska sova. Men börjar bli trött.  

                       

 

Det är ingen vanlig dag idag för det är min namnsdag idag hurra hurra. Jag blev döpt efter Saltkråkan filmen också. Så det är gulligt. Så är det Nobeldagen idag.<33


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards