prinsessanmalin

Alla inlägg den 24 december 2020

Av Malin - 24 december 2020 21:05

I morse gick upp en skaplig tid. För att fixa oss. Efter blev det att öppna dom sista luckorna. Sen hämtade mamma oss. Först gjorde vi ett snabbt ärenden. Efter det tände vi ljus för mormor och morfar. Det var så fint när det var lite frost ute idag och solen kom fram idag också. Dom brukade alltd fira jul med oss. När vi kom hem till föräldrar blev fixa lite olika saker och sen blev det lite fika. Senare kom moster också. Efter blev det att äta massa julmat. Senare blev det att kolla på kalle anka. Vi åt fika och godis till kalle anka. Senare körde mamma oss hem. Blev en lugn jul denna år men det blev mysigt ändå. Så vi var bara hemma hos mina föräldrar. Gosade lite med djuren också så klart. Nu kollar vi på tv och det får det nog bli tills jag sova. Börjar redan bli trött. Det har varit fullt upp idag.  

                 

                                                  God jul önskar Truls med familj. <33


        

                         Idag var jag och min Daniel varit förlovade i 9 år och 3 månader.<33

     


                       God jul hoppas att ni alaa får en riktig mysig jul nu alla mina vänner. <33


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards