prinsessanmalin

Alla inlägg den 22 februari 2019

Av Malin - 22 februari 2019 20:51

I natt mådde man inte bra. Magen var inte glad och inte armen heller. Man var så hungrig också. Så man åt fil frukost. Man mådde lite bättre och sen gick man la sig en stund till men i soffan. Vi tror det min magen som spökar lite. Sen vaknade åt lite mer frukost. Efter kom mamma så fyllde vi i viktiga papper. Vi fixade min arm så den skulle sitta hårdare lite. Sen gjorde vi ärenden. Vi hämtade ut mitt nya leg. Sen handlade sen bjöd mamma mig på korv och bröd. När man kom hem blev det att ta en dusch. Man var själv då så men det gick bra. Sen åt man frukt och sen tog man en promenad till stan. Man handlade nya drickan och sen träffa jag några kompisar på våran nya krog. Men det blev en snabbis bara och sen tog man en buss hem. När man kom hem kollade på talang. Man kollade även på matkoma deras youtube klipp när dom var i våran stand. Men missade dom så synd. Blir att gå sova i tid och hoppas det blir en bättre natt.  

             

                        Så klart att man vill köpa Lets Feast läsken när den kom ut idag. <3

         


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards