prinsessanmalin

Alla inlägg den 27 februari 2019

Av Malin - 27 februari 2019 20:28

I morse gick man upp rätt skaplig tid. Man fixade lite pannkaks frukost och kollade på olika klipp. Senare blev det att fixa sig och sen hämtade pappa mig. För jag skulle åka till Eskilstuna och fixa ett nytt gips. Vi kom lite tidiigt så vi åt en glass och kaffe medans vi väntade på att det skulle vara min tur. Tur att vi gjortde det för han sa att det behövdes verkligen. De bleb längre också. För det hade dom missat förut. Efter det åkte vi och handlade. Sen blev det hem till mina föräldrar. Vi fikade lite och sen så gjorde vi lite ärenden. Jag hämade mina böcker som jag hade köpt som är svårt att få tag på. När vi handlade hittade vi riskakorna som jag har letat efter. När man kom hem fixade i kvälls mat och senare blev det tv. Riskakor blev det till kvälls mellis och bulle som blev över förut. Blir att sova snart. Är så trött. Hade svårt att sova igår kväll och har lite små åt i kroppen idag. Man varit kall hela dagen idag också.  

                   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards