prinsessanmalin

Alla inlägg den 2 februari 2019

Av Malin - 2 februari 2019 20:40

I morse gick vi upp en skaplig tid. Man kunde inte sova så länge. Men gick la mig rätt tidigt igår också. Efter man hade vaknat blev det att fixa lite god frukost och kolla lite på youtube klipp. Senare fixade man sig. Efter det slängde vi massor med skräp. Efter det tog vi en promenad till stan. Vi träffade vänner där. Man hadlade lite ärenden också. Som man fick rea på också. Man åt lunch och sen gick vi till en second hand buktik också och andra också. Innan man gick hem blev det att fika en kärleks latte som var ny. Ville så gärna prova den. Efter det handlade man och sen gick vi hem.  Då kom det massa snö igen. När man kom hem blev det fixa mat som går rätt fort att göra. Något litet bara. Efter det blev det ett tränings pass. Gick med gå bandet lite. Har tänkt att träna varje dag nu. Bhöver bli lite nyttigare nu. Sen blev det första mello mys för i år med lite bubbel och annat gott. Man har den nya appen också. Truls bilderna är i från igår och i morse. Det blir att se en film innan man ska sova.  

                               

 



Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards