prinsessanmalin

Alla inlägg den 4 februari 2019

Av Malin - 4 februari 2019 21:49

I morse när man vaknade var man rätt trött. Men man fixade sig ändå. När man kom ut märkte man hur mycket snö det hade kommit i helgen. Det var länge sen det var så mycket med snö. Honn som körde bussen var snäll också. Man var på jobbet en stund och sen hämtade mamma mig. För jag skulle till läkaren. Haft problem med magen sen innan man hade jul ledigt. Jag ska dit igen någon dag. Har ätit pulver för magen men magen är konstig ändå. Lämna och ta lite prover. Efter körde mamma mig till jobbet. Fick lite saker av mamma också.  Sen blev det jobba en stund till. Rätt sen dag idag. Bussen var sen så jag missade den andra bussen. Fick vänta på den som kom senre. Fick gå i affärer så länge. När man kom hem hade mitt hjärtat fixat maten klar. Tyvärr hade jag svullen magen just då så var inte jätte sugen på  att äta. Men åt ändå. Sen har man bara kollat på tv och gosat med katten. Nu blir det att gå sova.  

         

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards