prinsessanmalin

Alla inlägg den 26 februari 2019

Av Malin - 26 februari 2019 21:11

I morse gick man upp rätt skapligt. Man fixade frukost och kollade på youtub klipp. Idag var riktigt vår väder. Det blev att slänga skräp. Efter det tog man bussen till stan. För får lite sol på sig. Man passade även på att kolla på bok rea också så klart. Sen träffa jag på två kompisar. Vi åkte till rusta och gick i andra affärer. Det bra att man fick sällskap och hjälp med att handla. Vi åt lunch också. Man fick hjälp där med. Så det var ju bra. Sen tog man bussen hem. Det var lite för vamt att ha min tjocka vinter jacka idag. Så det givk bra. När man kom hem fixade man lite här hemma och sen åt man lite. Sen blev det bara lugn kväll fram för tv och serie. Vart så trött efter allt idag. Man åt lite kvälls mellis förut. Blir sova snart.   

     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards