prinsessanmalin

Alla inlägg under maj 2015

Av Malin - 17 maj 2015 21:47

Idag passade vi på att ta lite sovmorgon. Efter man hade vaknat blev det att ta en dusch. Sen åt man frukost/lunch. Jag tittade lite på en serie. Efter det skrev jag ett brev och sydde ett par byxor. Så fixade jag lite andra viktiga saker. Annars har det varit en lugn söndag. För en sund sen gjorde jag illa mig lite. Men inte så farligt var det. Jag slog mig på en dörr. Så jag har fått en bula på ögonbrynet men den syns inte tror jag. Tur blev det inge blod som det blev när jag slog i elementet förut på ögonbrynet.  

 

Av Malin - 16 maj 2015 21:03

I morse gick vi upp rätt så tidigt. Jag åt snabbis frukost och gjorde matlistan. Sen kom mamma och hämtade oss. För vi skulle stor handla. Tur hade Danne råd med det idag. För jag får pengar på måndag. Vi delar på mat pengarna. Det så skönt att göra idag när vi var lediga annars blir det så sent på vardagarna. Efter det vart det äta lunch på mcdonalds och vi satt ute i härliga solen. Det alltid extra gott med mat efter man har handlat. Sen köpte det man den här skon som man kan sätta fast på tröjan. Så nu stödjer jag kvinnor med hjärt fel. Den var så fin också. Vi kollade runt i olika affär efter ramar till Danne. Men vi hittade inga bra. Tack så mycket mamma för att du körde oss idag. När man kom hem gjorde rent i katt lådan och jag provar en ny katt låda med lock till han. Den hade mamma förut. Vi får se om han gillar den. Sen har man städat lite och diskat. Det blir nog mer att städa mer lite bättre. För stund sen åt man lite gott och tittade på film. För det var inge roligt på tv idag. Nu får ni ha en fortsätt bra lördags kvälla alla fina märskor här ute.  

     

Av Malin - 15 maj 2015 22:11

I more fick jag kom upp tidigare än vad jag brukar göra på fredagar. För jag skulle få sluta tidigare idag. Efter som det skulle hända lite roligt på stan och sen var det inte många barn på jobbet idag. Jag tog bussen för jag ville inte ta cykel över allt på stan. Vi åt god frukost. Vi åt ägg mackor,fil och varm choklad. Senare efter frukost slängnde jag skräp med några av barnen och efter lunch var det lugnt. Efter jag hade slutat så möte jag Danne. Sen möte vi våran kompis och hämtade ut pengar. När vi möte henne såg vi det här fina rosa trädet. Det var vår marknad,uppträdaden och loppisar. Det var rea på affärerna också. Jag köpte en bok på rea för 30 kr bara. Tips om sminkningar. Det var två för 50 kr. Jag var sugen på fler men jag ville spara mina pengarna. Sen köpte jag en matsäcks låda som jag har kollat på länge. Det är lite roligare att äta i såna lådor när man är med barnen också. Jag har börjat älska filmen frozt. Mycket prata om frozt på jobbet så det kan vara därför. Jag köpte ett svärd till pappa för han älskar sånt. Så snäll är jag. Vi fick gratis glas på stan. Det var yoghurt glass och den smaken var så där. Smaken var persika. Efter vi sa hej då till våran kompis så åt vi mat. För vi skulle ha fikat men det blev inte så med kompisen. Klockan blev så mycket också. Innan vi gick hem hämtade vi Dannes paket och jag köpte den här nya godisarna. Hehe Truls ligger här och hjälper mig att skriva. Nu säger jag trevlig helg alla mina läsare innan det blir allt för lång inlägg hehe.  

             

Av Malin - 14 maj 2015 22:06

Idag passade man på sova ut. Sen åt vi lite frukost snabbt. Efter det gick en promnade i solen till stan. Danne handlade lite där och sen gick vi hem. För alla affärer var stängda. Efter vi kom hem vart se lite filmer på svt play och åt lite mellis. Sen har det varit lugn dag här hemma. Man behöver det ibland. För en stund sen gjorde man lite gröt. Haha det blev lite mycket men det bättre det än för lite. Men det gick ner ändå. Jag dracklite kaffe latte till. Nu tittar på man på star wars som går på tv. 

 

Av Malin - 13 maj 2015 22:06

 I morse var det inte rolit att kliva upp. För det var så molligt ute. Det regnade i alla fall inte då. När jag kom fram till jobbet åt vi frukost. Senare efter frukost så gick vi till skogen och åt våran matsäck. Sen lekte vi lite. Efter lunch var det lugnt och var man på lite möte. Sen öste det ner regn. Så jag fick låna regn kläderna från jobbet när jag skulle cykla hem. Det var tur att jag tog den för jag hade annars blivit jätte blött. Den här maten blev så god som vi åt till kvälls mat idag. När jag skulle diska gjorde jag mig lite illa. Jag skar mig på osthyvel. Tur så gick det rätt så bra. I morgon är det röd dag och det betyder att jag är ledig jippi.  

 

Av Malin - 12 maj 2015 21:13

I morse var jag super trött. Men jag blev piggare efterjag hade ätit frukost på jobbet. Senare efter frukost gick vi ut. Vi gjorde en teater ute. Efter lunch var det rätt. Skönt att diskmaskinen funkar igen. För det gick lite sönder igår. Då fick vi hand diska allt och det tar ju tid. För vi är så många. Efter jag hade slutat möte jag Danne på stan. Sen gick vi hem och lagade lite mat. Efter tog man en dusch. Jag märkte jag har börja tappa lite hud på armarna och ryggen. Det klia så mycket. Så Danne fick hjälpa smörja min rygg. För stund åt man lite för man vart lite hungrig och drack kaffe latte. För jag var så himla trött.   

 

Av Malin - 11 maj 2015 22:46

I morse var man riktigt trött när man skulle gå upp. Efter man hade fixat klart så åkte jag till jobbet och åt frukost med barnen. Senare efter frukost gick vi ut i solen. Nästan efte lunch slutade jag. Jag gick till banke och fixa till svenska pengar igen och sen hämtade jag ut lite. Sen möte jag Danne och en kompis. Dom skulle hämta lite saker på ett stället. Sen pratade vi med Lena och en kompis en stund. Efter det handlade vi och gick hem. Sen tvättade vi och lagde vi mat. Här en fin bild på en stranden som vi hämtade saker nära där.   

 

Av Malin - 11 maj 2015 21:05

Jag kom hem igår och jag kom hem rätt så sent. Så jag orkade inte blogga då. Plus att våra internet var så segt. Vår kompis var här så vi tog en promenad och åt ute. För jag orkade inte laga någon mat. Jag köpte hamburgare meny. Tur hade det slutat regnat när vi skulle gå köpa. För det regnade jätte mycket när vi åkte bil. Sen blev det packa upp allt och sen åkte kompisen hem. Sen tog jag dusch och smörjde mig. Jag tänke göra en video i stället och pratar om var jag har gjort på resan. För annars blir det så mycket att läsa. Det blir även en haul på det jag har köpt. Man kan inte lägga upp så många bilder så jag får lägga ut några i taget. Måste tacka alla mina jobba kompisar för en trevlig resa som vi gjorde tillsammans. Vi blev bjudna av min chef. Vi betalade bara maten och saker vi ville köpa. Så jag tackar måste mycket till min chef annars hade jag nog inte råd med detta. Vill tack så mycket till min moster som jag fick pengar av också.  Jag ska göra en till inlägg vad jag gjorde idag.  


                     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards