prinsessanmalin

Direktlänk till inlägg 18 september 2022

Sen kollade jag bara på tv och klipp

Av Malin - 18 september 2022 21:45

I fredags blev det fullt upp. Jag vaknade tidigt i fredags. När jag hade vaknat så fixade jag mig och sen tog jag det lugnt en stund. Sen tog jag cykel till jobbet. Det var små kallt på morgonen. Vädret var så konstigt i fredags. Det regnade till och från.  Det var en ganska lugn dag då. Så jag kunde gå hem tidigare då. Så det passade så bra. Jag skyddade mig hem. Sen hämtade mamma mig för min nya mobil hade kommit som jag hade beställt. Min sambo hade redan hämta sin. Så vi hämtade den och gick i en affär. Köpte två ängel halsband med min månad sten i och min pappas. Dom var slut i min stad så blev glad att dom hade dom. Våran stenar är så lika varandra. Pappas i mars och min är december. Jag köpte en lott också för jag fick rabatt då. Men vann inget på den. Efter det åt vi på max som blev kvälls maten. När jag kom hem fixade jag lite mer på nya mobilen. För jag gjorde lite i butiken också. Så blev en 14 pro max guld. Tänkte köpa djuplila men det var så mörk tyckte jag. Sen kollade jag bara på tv och klipp. Truls var med också så klart Jag la mig skaplig tid. För jag blev så trött.  

   

       

   


I lördags gick jag upp en skaplig tid. Efter jag hade vaknat tog jag en dusch. Jag fixade mig och sen åt jag frukost. Jag kollade även på lite klipp en stund. Senare hämtade mamma mig. Vi gjorde ärenden och kollade i affärer. Vi åt även lite lunch. Innan vi åkte hem kollade vi på en loppis. När jag kom hem blev det att fixa med olika saker och senare blev det att fixa lite kvälls mat. När vi hade ätit klart så fixade vi oss. Sen gick vi till våran pub för dom hade 90 tal teama då. Vi hade köpt biljetter långt innan. För Drömhus och Dr Bombay. Men han blev sjuk så då kom bandet Basic Element istället. Viste inte att Linda som var med i Big Brother var med där. Hon heter Rosin förut men nu heter hon Thelenius. Så det var kul att hon var där. Temat passar mig bra jag som är född 90 och det är ju så bra musik också.  Så blev att ta en drick och lite fika också där. Vi är där så sällan. Vi lyckades träffa dom också. Vi kom hem sent. Så vi la oss nästan direkt.   

 

                                                                                   

                         


Idag gick jag upp tidigt för att gå ner med tvätten. Dom hade fixa handtaget nu men inte maskinerna fortfarande. Medans jag väntade med det skulle bli klart. Fixade jag med bilderna och jag åt frukost. Jag kollade även på lite olika klipp. Sen fixade jag mig och sen gick jag upp med tvätten. Sen hämtade mamma mig. Vi åkte först ett ärende som mamma skulle göra och sen köpte vi en lite latte på macken. Sen hämtade vi min sambo på jobbet. Efter det åkte vi till polisen. För jag skulle fixa pass och id kort. För jag hade bokat en tid. Mamma fixade också det men hon hade inte bokat tid men fick komma in en då. Jag hade också tur att det var en som hade av bokat en tid så tidigt. annars hade jag fått väta länge. För det är fullt med tid fortfarande. Vi fick komma in tidigare. Så vi var klar snabbt. Vi åkte hem efter det. När vi kom hem drack vi kaffe och kollade på lite olika klipp en stund. Vi hade tänt lite ljus. För det var lite kallt inne. Senare blev det att fixa lite kvälls mat och sen blev det att ta en dusch. Efter det kollade jag på olika klipp. Senare blev det att kolla på tv Men jag ska sova snart. Jag är så trött i kroppen idag. Det nog för vi kom hem så sent och sen gick jag upp tidigt idag.   

           

                            Idag var det 11 år och 6 månader med min älskade Daniel.<33


   




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - Måndag 29 jan 20:30


I dag gick jag upp så tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig. När jag var klar så tog jag det lugnt en stund. Senare blev det att ta bussen. Det fortfarande så halt ute. Men det var inte så kallt idag. Det varit ganska lugn dag idag. När jag...

Av Malin - Söndag 28 jan 20:54


Idag tog jag sovmorgon. Jag tände lite ljus och sen fixade jag frukost. Jag kollade på lite klipp en stund. Senare åkte jag och mamma till Eskilstuna och gjorde lite snabba ärenden där. Efter det åt vi lite sen lunch. När jag kom hem fixade jag lite ...

Av Malin - Lördag 27 jan 19:49

I tisdags var jag ledig. Jag började med att sova ut lite. Efter det fixade jag lite gröt och kollade på lite klipp en stund. Sen spelade jag in lite video Vi får se när dom kommer upp. När jag var klar med det så fixade jag lite med olika saker. Sen...

Av Malin - Måndag 22 jan 20:16

Nu var det verkligen länge sen jag bloggade. Sista var innan det skulle bli nytt år. Jag firade nya året med mamma och min moster. Vi åt tre rätter. Så vi åt gott och drack gott. Vi spelade också lite sällskapsspel. Vi skålade nya året med vin. Pyret...

Av Malin - 29 december 2023 19:37

Nu har jag varit borta några veckor. Det varit full upp. Jag har fyllt 33 år. Så jag blev firad hemma hos mamma. För några veckor sen. Dagen innan så bakade jag och mamma en tårta och vi gjorde kallt den sen när vi skulle fira mig. Vi bakade bara dag...

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards