prinsessanmalin

Alla inlägg den 14 september 2022

Av Malin - 14 september 2022 21:53

Igår gick jag upp tidigt. Efter jag hade vaknat så gjorde jag mig ordning. När jag var klar med det så blev det att fixa frukosten. Jag kollade även på serie en stund. Senare cyklade jag till jobbet och det regnade lite då. Det gjorde nästan hela dagen igår. Det var fullt upp igår. När jag slutade hade det slutat regna som tur var. Innan jag åkte hem handlade jag lite. När jag kom hem fixade jag med kvälls maten. Efter det blev det att kolla på lite klipp och idol. Jag la mig rätt så tidigt igår. För jag blev så jätte trött igår kväll.   

   

 

 

         


Idag gick jag också upp tidigt. När jag hade vaknat så fixade jag mig och fixade frukost. Jag kollade även på serie en stund. Innan jag cyklade till jobbet så slängde jag skräp. Det var så kallt på morgonen. Det var fullt upp idag med. Efter jag hade slutat åkte jag hem på en gång. När jag kom hem var maten klar och tända ljus var framme. Pappa ljuset är tänd för första gången. Efter maten blev det att ta en dusch. Sen kollade jag på klipp och sen blev det att kolla på idol. Nu ska jag sova för jag är så trött redan nu.  

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards