prinsessanmalin

Alla inlägg den 10 september 2022

Av Malin - 10 september 2022 21:19

I tisdag gick jag upp rätt så tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig lite. Jag kollade även på lite klipp en stund och åt frukost. Senare blev det cykla till jobbet. Det var fullt upp på jobbet. Jag gjorde lite ärenden innan jag cyklade hem. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det blev det att kolla på lite olika klipp. Jag la mig skaplig tid för jag blev så trött tidigt.  

                         


I onsdags så gick jag upp tidigt. När jag hade vaknat så gjorde jag mig ordning. Jag kollade också på lite olika klipp och åt frukost. Senare cyklade jag på jobbet, Det börjar bli så kallt på morgonen nu också. Fast det soligt ute. Det var en ganska lugn dag idag.  När jag kom hem fixade vi med kvälls maten och sen blev det att kolla på lite olika klipp. Jag tog även en dusch också. Jag la mig rätt skaplig tid i onsdags med för jag var så trött .  

             

I torsdag gick upp tidigt. När jag hade gjort det så fixade jag mig och gjorde lite frukost. Jag kollade lite på klipp också. Senare blev det att cykla till jobbet. Det var en ganska lugn dag. När jag kom hem fixade vi med kvälls maten och sen blev det att kolla på lite klipp. Jag la mig inte så sent för jag var så trött. Är så trött nu på kvällarna.   

 


I fredag så gick jag upp tidigt. När jag hade vaknat så fixade jag mig och sen blev det att fixa lite frukost. Jag kollade på lite klipp en stund. Men på morgonen hade vi på problem med nätet men det funkade senare. Senare cyklade jag till jobbet. Det var en ganska lugn dag. Innan jag åkte hem så handlade jag lite. När jag kom hem fixade vi med kvälls maten och sen fick det bli en dusch. När jag var klar kollade jag på klipp en stund. Men jag la mig rätt skapligt. För jag blev så trött då.   

       


Idag lördag gick vi upp rätt så tidigt. Efter vi gick upp så fixade vi oss lite och sen tog vi promenad till stan. Det var lite små kallt ute. Vi var där med några vänner. vi åt lunch på stan eller det blev våran frukost kan man ju säga hehe. Sen kollade olika affärer och sen handlade vi lite. Senare gick vi hem igen. Jag fixade lite med olika saker när jag kom hem. Senare fixade vi med kvälls maten. Nu kollar jag på olika klipp. Men jag ska sova snart hade jag tänkt. För jag börjar bli trött. Jag ska även gå upp tidigt för att gå och tvätta lite.  

 





























Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards