prinsessanmalin

Alla inlägg den 8 februari 2019

Av Malin - 8 februari 2019 21:06

Man var rätt trött när man vaknade. Men tur att det är fredag. Det betyder att helgen är här också. Man fixade sig och packade det som man behövde ha med sig idag. Sen när man gick till bussen märkte man att det var väldigt mycket is ute och blött. Man fick gå förskigt. Skulle vara ledig men fick jobba lite extra. Senare kom mamma och hämtade mig. För jag skulle ta mitt blod prov och lämna in andra prover. Blev lite blå efter men tror jag inte tål deras plåster. Men skönt att det är gjort. Nu bara vänta på svar. Ska prova plommon för min mage. Om jag gillar det. Vet inte än. Provade jucie men den smakade russin. Fick äta frukost i bilen. Fick inte äta innan blod provet. Sen åkte man till jobbet igen. Tack så mycket mamma att du följde med mig. Man hade rätt sen dag idag. Truls blir så glad när man kommer hem också. När man kom hem blev det fixa kvälls maten. Fick min glossbox idag. Blir nog att filma den på fredag. Efter maten blev det att ta en dusch. Sen har man bara kollat på tv. Blir att jag gör en stund till innan man ska sova. Blir nog att gå sova sakligt. Är så trött redan nu. För en tund sen åt man frukt chokladen och kaffe. Nu säger jag godnatt och ha en trevlig helg.   

                                   


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards