prinsessanmalin

Alla inlägg under juni 2016

Av Malin - 12 juni 2016 22:06

I morse passade vi på ta sovmorgon och åt man frukost/lunch. Efter det började vi små packa lite. För på fredag åker vi till dreamhack. så det känns skönt att vi är nästan klara med det. Tog även fram kläder tills i morgon också. Det tog några timmar att göra det. Så efter det blev det att göra lite kvälls mat. Sen blev det att ta en dusch. För en stund sen blev det macka och varm choklad till mellis. Hoppas man kan sova i natt. Vi sov lite för länge idag. Min Truls fyller år idag men han är fortarade hemma hos föräldrarna efter som vi åker bort i helgen igen. Så han fick lite gott där hemma i stället.  


                              I dag fyller min Truls bebis 6 år. Grattis till dig och jag älskar dig gubben.    



Av Malin - 11 juni 2016 22:08

I går var det fullt upp och idag. Det var därför jag inte bloggade går. Efter man hade vaknat o morse tog man en dusch och sen fixade man sig lite. Man packade lite och sen tog man bussen till jobbet. Det var en lugn dag på jobbet. Jag fick gå lite tidigare för jag har två kompisar som tog studenten igår. Vi tittade på dom när dom sprang ut och den ena kompisen firade vi förra fredagen. Efter det gick vi hem och hämtade saker. Våran dreamhachkband hade kommit också. Så det är ju bra. Fick ta hem en tavla också som jag hade gjort i skolan förut. Det har varit på deras väg jätte länge. Sen kom pappa och hämtade oss. Vi åt på mcdonalds och vi fick en gratis lek sak där för vi känner en som jobbar där. Så det var snällt. sen åkte vi till Sundbyholm slott. För vi hade köpt biljetter till Miriam Bryan och Darins konsert. Men vädert var skum det var sol och regn. Det var super kallt och vi hade med en filt. Såg en fin regnbåge också. Man fick en regnponcho av dom. Så det var snällt. För vi fick vänta lite. Dom blev lite sena. Man kunde även köpa lite saker där. Efter det åkte vi hem till mina föräldrar och sov över där. För vi skulle ändå var där idag. Vi kom hem sent igår och vi var kalla och hungriga. Vi drack varm choklad och macka. Min strumpor var så blötta. Djuren blev så glada när vi kom hem. Sen gick vi och sov.  


I dag tog vi sovmorgon och sen fixade vi oss. Efter det åt vi frukost och sen fixade vi. Moas begravnings plats har blivit så fint nu. Sen kom morfar och moster. Vi firade mamma och Joline som har fyllt år. Vi åt en gluten kladdkak. För min bror tål inte vanlig kladdkkaka. Vi åt med jordgubbar och grädde till också. Vi åt även bullar och kakor också. Vi mina oriflame saker också. Efter det åkte dom hem. Sen kom det fler gäster. Jolines pappa och hans tjej. Dom åt med oss också. Vi åt grillat mat och jag tog en cider till det. Lånade några filmer av pappa också. Sen körde dom hem oss och vi fick en cola med oss hem. När man kom hem packade vi upp alla saker och sen tog man på sig natt kläder. Efter det tog man lite gott och kollade på film. Här kommer det bilder från igår och idag. Även två stycken video.  


                                                                     


 
 

Av Malin - 9 juni 2016 19:57

I går tog man en kvälls dusch. Så håret var blött fortfarande när jag skulle sova. Men håret blir så rusfsigt av det. Så jag tog på mig en tofs idag. Det var kallt idag men det var lite sol. Det blåste kallt. Tur tog jag inte på mig shorts idag. Efter jag hade slutat möte jag Danne och våran kompis. Vi gick på stan en stund och sen träffade vi Dannes moster Lena. Hon bjöd oss på mat på stan. Så det var snällt. Det var gott. Tack så mycket och sen var vi tvungna att gå hem och tvätta lite. Sen har det bara varit en lugn kväll framför en till skräck film. Snart blir det att sova. Snart är det helgen också. Så det kan inte bli bättre. Händer massa kul saker i helgen.  

 

Av Malin - 8 juni 2016 21:42

I morse var det inget roligt väder att vakna i. Små regn och blåsigt. Senare kom det mer regn. Sen kom solen fram och  det var så bra. Efter jag cyklade hem så gick vi ner träffade kompisar snabbt och sen kom mamma. För vi skulle åkta willys och hämta mitt paket. Vi handlade även gott till i kväll. Jag hittade den nya chokladen som jag har letat efter också. Hittade två nya drickor också. När vi kom hem åt vi lite snabbt och sen gick ner till bio. Vi tittade på filmen The conjuring 2. Den var bra och läskigt. Man hoppade till flera gånger. Den kom ut idag också. Snart blir det att sova är helt slut nu.  

         

Av Malin - 7 juni 2016 20:45

I morse var jag väldigt trött. För jag hade svårt att sova i natt. Idag hade vi sommarfesten. Vi hade fint väder hela dagen. När nästan alla hade åkt hem börja det bli oväder. Det började åska och blixtrade. Så jag fick skydda att cykla hem idag igen. Men klarade mig från regnet i alla fall. För jag jobbade över idag också. Det åskade i flera timmar konstigt nog. Jag fick den här fina blomman och kortet av en av barnen också. Tack så mycket för den. Så det var lite svårt att cykla med den men det gick bra. I morse råkade jag skära mig. För jag försökte få upp en medicin burk. En lite skinnbit gick av men det gick bra i alla fall. Snart blir det att sova är super trött nu.  

       

Av Malin - 6 juni 2016 20:50

I morse råka sova lite för länge. Vi tänkte vi skulle gå upp skapligt men råka skriva fel på mobilen när vi skulle gå upp. Men vi gick ner till stan så fort vi fixade oss. Vi köpte dom nya choklad och drickyoghurt som frukost idag. Det fick bli konstigt frukost idag. Vi gick till ugglans park efter det. Där fick vi gratis tåra. För det är natinaldagen idag. Så det var massa uppträdanden där också. Tur så missade vi inte så mycket. Vi träffade kompisar där också. Det var många där som man känner också. Vi var där hela dan och sen åt vi ute. Där såg vi en mås som var sugen på maten. Jag åt grillat var så sugen på det. Sen tog vi en promenad och sen handlade vi innan vi gick hem. Handlade fil,mjölk och lite annat. När man kom hem tog man fram kläder tills i morgon och sen gjorde man lite popcorn. Colan fick jag av en kompis hon ville inta ha mer av den. Tack så mycket så den tog jag till popcornen. Så man har ätit lite gott efter som det är den här dagen idag. Men det fanns inte så mycket att se på idag. Direkt när man kom hem tog man på sig natt kläderna. Det så skönt att på sig och klockan var redan så mycket när vi kom hem. Hoppas man kan sova i natt bara. Hoppas ni haft en trevlig dag på nationaldagen nu.  

                             

Av Malin - 5 juni 2016 21:42

I morse tog vi lite sovmorgon och åt vi lite frukost. Efter det fixade vi oss och sen gick vi hem till en kompis. För vi var bjudna att komma och byta saker med varandra. Några våra kompisar var där också. Så det var kul att se dom också. Några saker betalade man för 10 kr styck i fall man inte hittade saker som man ville byta mot och några saker fick jag gratis. Så det tackar man så mycket för. Hon bjöd även på fika och godis. Fick några godisar som hon inte ville ha kvar. Tack så mycket att vi fick komma det var trevligt. Hon bodde fint också. Det var första gången vi var där. Vissa saker var lite tungt att bära på men det gick bra är i alla fall nöjd med sakerna. Vi fick hjälp att bära halv vägen också. Hon hade jätte söt katt också som var 13 år.  När man kom hem lagade vi mat och packade upp sakerna. För det blev lite sent när vi kom hem. Efter det tog man en dusch och nu tar vi bara det lugnt framför tv med lite gott.  

   

Av Malin - 4 juni 2016 21:17

I går var det fullt upp. Så förlåt för ingen blogg i går. Efter jag hade vaknat tog man en dusch och fixade sig i går morse. Efter åt man frukost och sen cyklade man till jobbet. Allt gick bra där. Efter jag hade slutat blev det oväder. Det började blåsa mycket och det bixtrade också. Men hann hem innan regnet kom som tur var. Jag skyddade mig hem. När jag kom fixade jag mig och packade det sista. Sen blev vi hämtade. För vi skulle fira våran kompis som tar studenten snart. För lämna vi saker hos en kompis. För vi skulle sova över där. För han bor när där vi skulle och det skulle bli så sent annars. Så det var tur att det gick bra så det tackar viså mycket för. Vi åt pizza med alla först också. Men det tog lite tid innan vi fick maten.Men det var nog för vi varså många. Alla hade med sig olika drick som alla fick smaka av. Men jag drack inte så mycket. Det fanns även cola och chips. När vi kom hem till kompisen gick vi la oss. För det blev sent när vi kom hem.    


I morse tog vi sovmorgon och sen kom mamma och hämtade oss. Sen åkte vi till svärmor och hälsade på. Vi åt frukost där även. Det tackar vi så mycket för. Så vi var där ett tag och sen hälsade på Dannes syster men dom värkade inte vara hemma. Fast vi ringde innan men ingen svara så vi chansade bara. Vi kollade bara på hönsen utanför. För vi hade aldrig tittat på dom förut. Efter åkte vi gjorde lite ärenden på stan. Köpte ev saker till mina linser som jag köpt med roliga färger. Det är inga riktigta men ska köpa det också någon gång. Fick även balsam som morfar hade köpt fel tror jag att det var fick även flingor av pappa som han inte ville ha kvar. Sen körde mamma hem oss. Tack så mycket mamma att du kunde köra oss idag. När vi kom hem packade vi upp sakerna och sen lagade vi mat. Efter har vi bara kollat på filmer och ätit lite gott.  

                                         


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards