prinsessanmalin

Alla inlägg den 26 juni 2016

Av Malin - 26 juni 2016 20:45

I morse när man vaknade så verkligen spöregnade det ute. Sen lugnade regnet ner sig lite och då kom mamma hämtade oss. Vi åkte först till soptippen med massa skräp och sen åkte vi hem till moster och hämta saker där. Tack så ycket för Dvd boxen. För min har blivit så knäpp. Sen åkte vi hem till mina föräldrar. När vi kom dit så åt vi korv och bröd. Det fick bli min och Dannes frukost idag. Sen rakade vi lite På kattens magen. För han hade så mycket tovor i sin päls. Så han fick följa med idag. Sen har vi rensat mina jul saker som låg där uppe. Efter det åt vi jordgubbar med glass. Sen kom bästa sommar grannarna och handlade lite på loppisen. Vi har även tvättat säng kläderna och soffklädselna. Tvättade även min filt som jag brukar i soffan. Så det behövdes. Sen körde mamma hem oss. När man kom hem byta man rent till sängen och vi byte rent till soffan i morse. För vi har två soffklädseln. Truls la sig i sängen när jag vart klar. Ska bli mysigt att krypa ner där sen. Man tog även fram kläder till i morgon och sen åt vi tacos. Sen blev det att ta en dusch. Nu blir det tv mys och lite kvälls mellis.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards