prinsessanmalin

Alla inlägg den 24 juni 2016

Av Malin - 24 juni 2016 22:20

I går gick och la mig ganska så tidigt. För jag somnade nästan på soffan hela tiden och i morse tog vi sovmorgon. Efter åt i frukost och sen fixade vi oss. Sen gick vi ner till stan och kolla på midsommarstången. Där köpte man korv och bröd även 1 dricka. Sen gick vi handlade lite. När vi skulle gå hem började regna lite smått men det var så kvavt ute idag. är vi kom hem åt vi lite lite mellis fika. Sen tog vi lugnt en stund och sen blev det kvälls mat för oss. Det blev bara vanlig mat inge midsommar mat för vårans del. Efter det tog man en skön dusch och sen blev det bara massa bra film med lite gott. Söta Truls är med också. Var tvungen att klippa han lite när han fick vara ute förut. Men han ville det inge så länge. Så man får göra det lie då och då i stället. Det blev ingen fest för vårans del i år. Men skönt att få vara hemma i bland. Det kan behövas det också. Det riktigt kvavt här inne också. Så nu har vi på våran ya usb fläckt på. Blir nog att ha på våran stora fläck när vi ska sova i natt skulle jag tror. Hoppas alla haft en bra midsommar som jag har haft. Fast den har varit lugn.  

                                             


Av Malin - 24 juni 2016 00:00

                        Idag har jag och min underbara Daniel varit förlovade i 4 år och 9 månader.<33  


Jag älskar att ligga i din famn och se dig när du sover och veta att jag kommer att vaknat upp bredvid dig varje morgon. Du och Truls kommer alltid vara nummer ett för mig. För ni är det bäsa jag har. Pussar tiller från er Malin.  


                     Ha en mysig och en trevlig midsommar nu alla mina underbara blogg vänner.  



                                         Här är en gammal bild på som jag gjode lite om förut.    

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards