prinsessanmalin

Alla inlägg under juni 2016

Av Malin - 23 juni 2016 21:48

I morse var det mullet ute men det kom inget regn. Sen har det varit sol hela dagen. Det har varit kvavt ute idag. Vi har klätt och dansat midsommarstången idag. Den blev så lite och gullig som vi brukar göra. Sen åt vi grillspet och pasta ute på gården mysigt värre. Vi fick glass och våra egan jordgubbar till efterrätt idag. Fick den här roliga presenten idag av en av barnen. Tack så mycket det ska bli spännande att testa den. När jag kom hem blev jag lite trött så tog frukt och vila lite. För jag fick lite ont i huvudet. Efter det tvättade man lite. Direkt när man har hängt alla kläder är det en som är glad att få en mysig sov plats hehe. Sen blev det att äta och sen ta det lugnt bara. Vi kollar på film och äter lite kvälls mellis. I morgon är man ledig för i morgon är det mysiga midsommardagen. Hoppas på bra väder men det brukar det inte bli den dagen. Så det blev en kort vecka att jobba för mig denna vecka och nu blir det lång helg på det också. Nu är man så trött blir nog sova när som helst. 

             

Av Malin - 22 juni 2016 22:07

Det har varit fullt upp dom här dagarna. Därför har jag inte bloggat så mycket. I måndags kväll åkte vi hem. Så vi åkte en dag tidigare hem. Vi kom hem på natten. Innan man gick la sig så packade man upp lite saker. I tog vi lite sovmorgon. För vi har inte sovit så mycket när vi har varit borta. Sen tog man en dusch och åt frukost.Sen gick vi till stan och gjorde ärenden och en träffade vi kompis som också var på stan. Fick näsblod när jag kom hem. Det nog för det bev sena dagar dom hr dagarna. Så tog en snabb fika och gick hem och tog det lugnt bara. Vi åt lite snabb mat också. För vi helt slut. Så jag gick la mig tidigt i går för det var jobb dag idag. Om ni skulle vilja veta mer om vad vi har gjort och köpt så får ni säga till. Så kan jag nog göra en video som jag gjorde förra gången.  



I dag var det jobb dag idag. Men jobb dagen gick super fort. Det var väldigt varmt ute idag. Så det var härligt. Sen var jag hemma stund. Senare kom mamma och hämtade oss. För v skulle stor handla. Så det blev lite sent efter som vi har varit borta i några dagar. Det fick bli snabb mat idag med vart sent idag med. När man kom hem packade vi upp allt och sen tog vi det lugnt. Jag på mig natt kläderna och tittar på film. Alla verkar kolla på fotboll men får ändå vet vem som vinner sen i alla fall. Man tog lite kvälls merllis förut också. I går kom Truls hem. Han var väldigt mammig mot mig. Så han tycker det var nog skönt att komma hem igen. Men han var lite smutsig när han kom hem. För han fick vara ut lite. Han är van att vara där så det gör inte så mycket. Nu blir det att gå sova.  

           

Av Malin - 18 juni 2016 00:15

  



                                                 5 år och 4 månader med min söta Daniel.<33

När du inte är med mig som känns det så tomt och jag känner mig inte så hel då. Du är min andra hälft. Ska blir ska bli kul på Dreamhack idag. Jag älskar dig så enormt mycket min finaste guld prins. Puss till älskling från din Malin.  


Av Malin - 17 juni 2016 22:35

I morse gick vi upp tidigt. Men vi var inte så farligt trötta i alla fall. Men efter vi hade vaknat åt vi lite frukost och sen fixade vi oss. Sen blev vi hämtade. Vi åkte till Jönköping och vi åkte hela vägen utan att stanna. Vi åt på sibylla som låg nära vårt hotell. Sen satt dom och drack inne på hotell men jag var inte så sugen så vi tog det lugnt vid soffan. Dom kollade på fotbollen också. Sen har vi träffa lite spel kändisar och senare åt vi kvälls mat på hotell. Vi brukar äta buffe men blev inte så den här gången. Sen kollade på fotbollen igen och vi gick upp rummet nu. Vi ska sova snart. För vi ska upp tidigt i morgon. För då bär det av till Dreamhack. Hoppas jag hinner blogga dom andra dagarna. Det gör jag nog har bara datorn med mig. Tog lite bilder på hotell men ska tag kort på hela i morgon. Vika fler ska på Dreamhack i morgon och vilka är på hotellet också ? Men vi ska bara sova på hotellet en natt.   

                     

Av Malin - 16 juni 2016 21:26

I morse var man lite trött efter från igår. Men det har varit en lugn dag på jobbet. Men det var inget roligt väder idag. Det har regnat hela dagen idag. På rasten fanns det godis att smaka på. Idag fick jag en sommar prensent av chefen. Fick fina rosor och ett presentkort. Tack så jätte mycket för dom. Tur regnade inte så mycket när jag skulle hem. Men jag tog en extra kartongpåse så inte blomman skulle gå sönder. När man kom hem packade man det sist och sen tog man en dusch. Efter det gick vi och slängde skräp. Sen blev vi hämtad av våran kompis pappa och hem till dom lite snabbt. Efter det åkte vi handla lite sen bjöd dom oss på Mcdonalds. För klockan var så mycket. Tack så mycket för det. Så vi åt det i bilen. Sen åkte vi hem till svärfar och Ronny. Vi skulle dit i morgon men vi åkte dit redan idag. Nu tar man bara det lugnt och äter lite gott. Vi ska försöka lägga oss tidigt idag. För vi ska upp tidigt. Men nu är man ledig och börjar på onsdag igen. För vi kommer hem på tisdag. Här kommer några av bilderna jag tog idag. Jag vet inte riktigt varför dom bilderna blev så små. Riktigt skumt. Hoppas det funkar bättre med bilderna i morgon. Nu ska man ladda daton för den dör snart. 

                                                                


Av Malin - 15 juni 2016 22:52

I morse var man lite trött. Men det var soligt men lite små kallt idag. Det var massa mygg i skogen idag. När jag kom hem åt jag lite jordgubbspaj och vaniljsås och senare fixade jag mig. För jag var åt med mina jobba kompisar idag. Först drack vi vin vid chefens båt. Efter det köpte jag mat och en cider. Jag cyklade dit. Sen kom Danne och en kompis. Dom väntade på mig. När vi var klara gick vi hem. Det var mygg ute då också. Så jag tackar så mycket nu alla för en trevlig och underbar kväll. Nu blir det att gå sova med leendet på läpparna och är så trött nu.  

   

Av Malin - 14 juni 2016 22:29

Tidigt i morse var det redan varm ute. På rasten idag fanns det god fika. Jobb dagen har varit bra. Efter jag hade slutat möte jag Danne utanför oss. Vi gick till skolan och hämtade en sak där och sen gick vi hem. Vi lagade lite mat då. Senare bakade man en jordgubbspaj och gjorde vaniljsås till. Efter det tog man en dusch. Nu blir det att gå sova. För det jobb dag i morgon också. Men det blir en kort väcka för mig denna vecka.  

   

Av Malin - 13 juni 2016 21:48

Hade svårt att sova i natt men jag var inte så trött i morse konstigt nog. Jobb dagen gick bra och jag satt ute på rasten idag. När jag kom hem blev vi hämtad av en kompis. Vi åke en sväng till Eskilstuna. Då passade jag på hämta ut pengar till helgen också. Till mat blev det två små chesshamburgare,pomes och liten cola som vi åt i bilen. Tack så mycket att vi fick åka med er. När man kom hem tog man på sig mjukis kläder och satt sig soffan. Lyssnar lite på musik för det var inge roligt på tv idag. Blir att sova snart är så trött redan nu.  

   


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards