prinsessanmalin

Alla inlägg under mars 2015

Av Malin - 17 mars 2015 21:02

I morse när jag cyklade var det kallt och frost ute. När man kom till jobbet åt frukost med barnen. Senare på dagen var jag med dom små. Efter det hade vi lite frukt stund. Efter lunch så hade jag rast i solen. När jag kom hem gjorde mat lista det man ska stor handla i morgon. Efter kvälls maten tog jag en dusch. Så då tog jag på mig natt kläderna och bara myser. Den här fina bilden tog jag i morse när jag var på väg till jobbet.  

 

Av Malin - 16 mars 2015 20:42

I morse tog jag med mig mina sommar skor som jag ska ha på jobbet. Dom har jag haft förut där. När man kom till jobbet åt man frukost. Jag åt gröt och macka. Senare efter frukost gick ví ut i solen. Sen hade vi sång samling. efter det gick jag på rast. Jag gick ut på min rast och jag åt där också. Efter lunch var det rätt lugnt. Jag slutade tidigt idag. När jag kom hem åt jag lite mellis och sen rensat lite. Jag har frosta av frysen också. För det var fullt med is över allt. Så det behövdes nu.  

 

Av Malin - 15 mars 2015 22:01

I går kväll var vi campus och tittade på Larz kristerz. Vi  brukar inte gilla dans musik men dom var bra. Dom sjöng även cavers låtar. Vi fick gå på röda mattan. Det var ju kul och lyxit. Jag träffade många som jag känner där också. Det var kul. Jag köpte cola är. Dom hade en cool flaska där. Vi fick ta bilder med dom också. Dom var trevliga. Så vi kom hem sent. Vi sov riktigt länge idag. Jag hade tagit alarm idag men jag somnade om. Så vi vaknade halv 1 hehe. Jag fick en selfi stick av min kompis. Hon kom och lämnae den till mig. Tack så mycket detvar snällt av dig. Den är blå och fin också. Sen åt vi frukost. Det blev en sen frukost idag. Sen kastade jag lite skräp. Efter det valde jag kläder tills imorgon och sen blev det en dusch. Sen har jag rensat kläder. Jag tog en paus och fikade lite sen så renade jg lite igen. Efter det åt man mat och sen så rensade man igen. Men jag inte klar ska fortsätta mer i morgon. Nyss drack jag cola och t lite godis. För det tycker jag kan få när man har varit så här duktig.  Här kommer det bilder från igår och saken som jag fick i morse. 

                                

Av Malin - 14 mars 2015 19:15

I morse gick vi upp tidigt så gjorde jag gröt och ägg. Sen fixade oss och sen gick vi till Campus. För det var näringslivsdagen. Så man fick massa saker gratis. Det fanns saker att köpa där också. Efter det kom mamma och hämtade oss. För vi skulle åka till svämor och fira henne. Först åkte vi till min jobba kompis och hämtade våra kakor som hade kommit. Vi hade köpt dom av hennes barn. Vi grillade korv hos svärmor och åt glass. Vi var ute hela dagen i solen. Alla hans syskon och deras familj var med. Svärfar,Lunkan och tre hundar var med också. Så det har varit en mysig och en toppen dag idag. Snart blir det att se på Melodifesivalen.  

       

Av Malin - 13 mars 2015 20:59

I morse fick man lite sovmorgon. Efter jag hade vaknat tog jag en dusch och sen fixade jag mig. Efter det åt jag en god frukost. Jag drack kaffe latte så att man skulle bli pigg. Det var kallt att cykla i morse. När man kom till jobbet så slängde man skräp med några av barnen. På rasten drack jag kaffe med socker och mjölk. Ibland dricker jag vanligt kaffe för att bli piggare och det rätt så gott ibland bara. Efter lunch var det rätt lugnt. Sen åt vi mellis ut. Det var härligt att kunna göra det. Sen möte jag Danne och en kompis på stan. Vi prata med henne en stund sen gick hon hem och vi gick handlade lite. Sen gick vi hem. Senare efter vi hade fredags mys så gjorde man lite tasimo kaffe men den var lite stark så det var inte så gott. Nu säger man trevlig helg och god natt.  

      

Av Malin - 12 mars 2015 21:07

I morse var det kallt att cykla. Det var sol men det var frost ute då. När man kom fram till jobbet så åt man frukost. Sen senare efter frukosten gick vi till skogen. Några från min avdelning och dom små gick dit. Så det var super mysigt och vi åt frukt där. Efter lunch hade jag lite möte på jobbet. Efter jag hade slutat jobbet cyklade jag hem igen. Sen blev det att tvätta lite. Så det lug Detnt gott här nu. I morgon är det änligen fredag. Här en bild på mig som jag tog igår och den andra tog jag idag när jag hade rast ute. Jag åt där också. Det var nästan för varmt att ha jackan på sig. Snart blir det att sova är super trött nu och nu finns det ändå inge bra på tv heller. Jag hinner inte se film nu heller.  

   

Av Malin - 11 mars 2015 21:31

Idag var det bättre väder att cykla på. När man kom fram till jobbet blev det att äta. Sen lite senae efter frukost gick vi till skogen. Vi åt matsäck där. Men jag hade inge med mig idag. För jag kanske skulle varit med dom små på morgonen. Men det blev skogen för mig ändå. Det var så härligt väder idag. Det blåste bara lite idag. Jag åt ute på rasten idag. Det var så varmt och skönt just där jag satt. Solen var där jag satt. Efter jag hade slutat möte jag Danne på stan och vi gick hem direkt. 

 

Av Malin - 10 mars 2015 21:09

I morse cyklade jag till jobbet. För första gången i år. Men jag valde nog fel dag och börja med det. För det blåste mycket idag och det var mullet i morse. Senare på dagen var det sol men det blåst ute hela dagen ändå. Hoppas på bättre väder i morgon. På morgonen senare efter frukosten så var vid dom små och hjälpte dom lite. Efter lunch var det rätt lugnt. Sen cyklade jag till en second hand butik. För jag skulle kolla om data stolen som Danne ville ha. Men den var såld redan. Men jag hittade svampbob som fick följa med mig hem istället. Han kostade bara 5 kr. Så jag kunde inte låta bli. Fick veta att Ronny tycker också om han. Det var kul att höra det. Haha lila Truls tycke också han. När jag kom hem var en kompis här och senare kom mamma hitt. Hon lämnade lite saker och hämtade saker.  

       

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards