prinsessanmalin

Alla inlägg den 29 mars 2015

Av Malin - 29 mars 2015 21:43

Idag sov vi riktigt länge. Sen har jag vrida rätt på alla klockor som vi har till sommar tid. Mobilen och datorn gör det själv som tur är. Skönt nu med lite sommar tider. Sen åt vi rostade mackor och tittade på den nya beck. Den var bra. Efter det blev det att ta en dusch och lagade lite mat. Det blev taco idag. För en stund sen tittade vi på Farmen. Vi hejade på Örjan eller på Alex. Det var Örjan som vann och det är han så värd det. Grattis Örjan. Snart är helgen redan slut suck för det. Men snart är det lite röda dagar och då är jag ledig. Det ska bli skönt och det behöver jag verkligen.  

 

Av Malin - 29 mars 2015 18:49

I går var det fullt upp. Så det var därför jag inte bloggade igår. Först på morgonen åt man frukost/lunch. Sen målade jag mina naglar och tår. Det blev en fin blå färg. Efter det tog man fram kläder till kvällen. Sen kom mina föräldrar och hämtade oss. Vi skulle fira min svärfar som fyllde 60 år igår. Det var en översknings fest. För han visste inget om festen. Vi var på en resturang/pub. Han åkte med häst och vagn dit. Hans dotter åkte med den också. Vi åt god mat där och det var trerätters. Så man var super mätt efter det. Så vi hade det trevligt där. Vi körde Lena också och sen var man så trött när man kom hem. Så jag gick och la mig nästan när jag kom hem. Fast det inte blev jätte sent ändå. Här kommer det bilder från i går. Grattis svärfar i efterskott. Det kommer ett till inlägg om vi har gjort idag.

                     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards