prinsessanmalin

Alla inlägg den 24 mars 2015

Av Malin - 24 mars 2015 21:43

Idag vart det fint väder i alla fall. Så jag cyklade idag. När man kom fram till jobbet blev det att äta frukost som vanligt. Sen senare efter frukost var jag med dom små och där hade vi vi lite frukt stund. På rasten satta jag ute och det var så rart väder ute. Efter lunch var det lugnt. Sen efter mellis försvann vattnet och internetet. Vi vet inte varför det blev så. Tur så hann vi diska klart nästan allt från melliset. Hoppas dom hittade felet och det funkar i morgon som det ska. Jag sluatade då det försvann så jag vet inte om det funkade senare. På vägen hem så jag den här fina blomman. Idag gjorde jag en god kvälls mat. Det var försa gången jag lagade den själv också. Det var rotemos och kött korv. Haha Truls sov på säcken i morse. Där alla kläder som jag ha rensat ligger i. Den var tydligen skön att sova på.  

       

Av Malin - 24 mars 2015 06:00

     

 
 
 
 
 
 
                           I dag har jag och min Daniel varit förlovade i 3 år och 6 månader.<33
 
Utan dig hade jag aldrig varit den jag är idag. Jag hade aldrig gjort dom valen jag gjort. Men tillsammans så klarar vi allt. Du är mitt allt nu och för alltid. Pussar till dig älskling från din Malin.

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards