prinsessanmalin

Alla inlägg den 18 mars 2015

Av Malin - 18 mars 2015 21:19

I morse när jag skulle cykla till jobbet var det frost och kallt uten. När jag kom fram till jobbet åt jag frukost på jobbet. Sen senare efter frukost så gick vi till skogen. Vi såg många blåsippor ute idag och sen åt vi våran matsäck. Efter det grillade vi pinnbröd. Så mysigt. Efter lunch var det rätt så längt. När jag var på väge hem så möte jag min gammal jobba kompis. Såvi pratade lite stund. Mamma kom och hämtade oss när jag kom hem. För vi skulle stor handla. Jag hitta den här söta smurfen och den var så billig så jag kunde inte låta bli. Jag köpte thai godis också. Jag tänke göra en video i morgon när jag prov smakar dom. Tack så mycket mamma att du körde oss. Nu är det bara två dagar till man får helgen och det ska verkligen bli skönt.  

   


Av Malin - 18 mars 2015 05:45

 

                                                     4 år och 1 månad med min älskling Daniel.
 
Den underbaraste dagen i mitt liv var när jag blev din och du blev min. Tack för de små saker du gör som förgyller mina vardagar. Jag älskar dig så mycket så det gör ont. Hoppas du alltid vill ha mig vid din sida som jag vill. Måna pussar till dig hjärtat från din Malin.

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards