prinsessanmalin

Alla inlägg under mars 2015

Av Malin - 1 mars 2015 20:56

I dag sov vi verkligen för länge. Hoppas man kan sova i natt bara. Idag träffade vi kompisarna igen. Vi skulle gå på en till bio film. För vi hade kvar från present kort men den räckte bara till Danne. Men min kompis hade också present kort där. Så hon bjöd mig på det. Tack så mycket. Innan vi gick dit så handlade vi lite gott. Men jag hade kvar från fredagen. Men min kompis gav mig lite små pengar som hon inte ville ha. För hon gillar inte mynt sa hon. Så jag köpte lite för dom. Tack så mycket för det. Vi handlade på ett billigt stället också. Men det var inge skönt väder. Det regnde och blåste mycket. Filmen hete Paddington och var så bra. Efter filmen gick Danne och jag hem och lagde tacos som vi tänkte äta igår. Vi var tvungna att äta den idag och det var gott. Så jag haft en super bra helg med mina vänner.  

       

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards