prinsessanmalin

Alla inlägg under mars 2015

Av Malin - 9 mars 2015 19:35

I morse när man kom till jobbet var det inte så många barn som var där. Det var många som var sjuka idag. Så det blev lugnt vid frukosten idag. Lite senare efter frukosten så gick vi ut i det här härliga vädret. Jag åt min lunch ute i solen och hade rast där. Det var så skönt och sitta utanför jobbet. Efter lunch har det varit lugnt och jag slutade tidigt idag. Jag möte Danne och våran kompis på stan. För dom var där. Vi träffade två kompisar till som vi pratade en stund med och sen gick vi hem. På kvällen åkte våran kompis hem också.  

 

Av Malin - 8 mars 2015 21:27

Idag tog vi riktigt sovmorgon. Så det blev en sen frukost idag. Efter det tog vi en promenade. Men det blåste lite och det var lite sol.  När vi gick ett tag så började solen försvinna och det var ju synd. Hoppas att det blir fint hela vecka nu. Man blir så mycket gladare av det. Idag är det kvinnodagen också. Så stort grattis till oss kvinnor idag.  

       

Av Malin - 7 mars 2015 20:32

I morse när jag skulle fixa frukost råka jag kliva på en glasbit som låg på golvet. Jag blödde rätt så mycket. Jag fíck skydda mig och hämta plåstret. Det kom lite blod på mattan. Hoppas det går att tvätta bort det. Det blödde genom plåstret också. Efter frukosten gick vi ner till stan en sväng. Alla sakerna som jag köpte jag billigt och bra. Vi var på en loppis affäre där fick vi gratis fika. Efter det handlade vi lite och sen gick vi hem. Sen senare vi var vi tvungna att gå ut och käka. Det tog tid för dom att komma på att äta och när vi skulle köpa onelinpizza så funkade det inte. Vi åt på ett ställe som det var länge sen vi åt där och rätt så billigt också. Så det ju bra. Danne ville ha en annan mat rätt som han hade tjatat om men den fanns inte där. Så han fick äta något annat. Vi ha gått rätt så mycket idag. Så jag har fått skav sår nu. Det var länge sen jag fick det nu. Fick det mycket det förut. Nu blir det att se en skräckis.  

         

Av Malin - 6 mars 2015 21:12

I morse efter man hade vaknat så tog jag en dusch och sen fixade jag mig. Det var så roligt i morsenär jag åt min frukost så tittade Truls på tv när jag gjorde det. När jag kom till jobbet så gick vi ut och slängde lite skräp. Annars har det varit rätt lugnt på jobbet. Efter jag hade slutat så möte jag Danne på stan. Vi gick till en kompis. Vi tänke ta bussen men det krångla lite. Så vi gick in stället. För det var sol när vi gick dit. Tur att det inte regnade som det gjorde på morgonen. Vi åt mat där och sen tittade vi på film. Vi åt smörpopcorn till filmen. Vi gjorde egna också. Vi fick en film som dom inte vill ha kvar och jag fick rosa ljus av dom. Så det var ju snällt. Vi tog bussen hem i alla fall. Tack så mycket för allt. När vi kom hem kom en kompis till oss som ska sova över här. Nu är jag super trött.        

Av Malin - 5 mars 2015 20:28

I morse när man kom till jobbet vart det att äta frukost. Sen gjorde vi en teater. Jag satt ute i solen på rasten idag och jag min mat ute också. Det var så rart och skönt. Solen var rätt så varmt också. Bilden vart så cool på bilden med solen. Efter jag hade slutat så möte jag Danne på stan. Sen möte vi kompisar. Så vi var med dom några timmar och gjorde olika saker. När vi kom hem lagade vi mat. Det vart lite sen mat idag. Nu myser man bara för tv. Snart blir det att sova. Så att det blir fredag någon gång.   

 

Av Malin - 4 mars 2015 21:25

I morse efter jag hade fixat mig så fixade jag min matsäck. Jag gjorde varm choklad. Mackan gjorde jag igår kväll och sen tog jag ett äpple också. När man kom till jobbet blev det att äta frukost. Sen lite senare efter det gick vi till skogen. Vi åt matsäcken och sen lekte vi en stund. Efter lunch var det rätt så lugnt. Efter det möte Jag Danne på stan. Jag lämnade in två paket och lite andra saker. Jag handlade lite också. Jag måste nog va lite trött när jag handlade. För jag köpte fel. Jag köpte laktos fil istället för vanliga. Hoppas dom smakar samma ändå haha. Annars blir jag inte så glad. Innan vi gick hem köpte vi den här drickan som är så god. Burken är ju så cool också. Jag har druckit den en gång förut. Jag köpte den för 10 kr som mamma hittade igår. Så det var ju bra. Så jag fick den gratis kan man nästan säga haha. Tack så mycket mamma att du hittade den. Efter kvälls maten vart det att ta en dusch igen. Nu har man sina sköna natt kläder på sig. För snart ska man gå sova.  

 

Av Malin - 3 mars 2015 20:38

I morse när man kom till jobbet åt man frukost. Sen gick vi ut. Men det var inget roligt väder idag. Det har snöat idag. Efter lunch var det lugnt på jobbet. Efter jag hade slutat så hämtade mamma mig. Vi gjorde ärenden på stan och sen åkte vi hem till oss. För vi skulle fixa lite olika saker. Vi fikade Dannes kladdkaka också. Tack så mycket att du hämtade mig på stan och för all hjälp här idag. Sen tog jag en dusch. Vi har gjort rent sängen också. Så det ska bli skönt och mysigt att krypa ner i täcket sen.  

 

Av Malin - 2 mars 2015 20:44

I morse efter jag hade fixat mig så spelade jag in en video. Så jag gick upp lite tidigare i morse. Jag hämtade ut min glossybox paket i tisdags. Så det är om det jaggjorde video om. När man kom till jobbet åt jag frukost med barnen. Sen gick vi ut i det fina vår vädret. I dag slutatde man tidigt. Så jag åt lite mellis hemma. Efter kvälls maten tvättade massa tvätt. Danne ville baka. Så han bakade kladdkaka. Han ville vissa att han kunde haha. Det var så roligt det såg ut som Truls ville prov spela lite haha. Här är video om min andra glossybox. Hoppas ni gillar att se på den. 

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards