prinsessanmalin

Alla inlägg den 23 december 2019

Av Malin - 23 december 2019 22:07

Idag gick man upp en skaplig tid. Man tog på sig mys kläder. Man öppnade luckan och kollade på julkalender. Sen fixade man något att äta. Skulle jobbat idag men fick ledigt så härligt så. Man passade på filma lite video. Men kunde inte ladda upp dom idag. För måste fixa en grej på datorn för att video ska spara in i datorn. Senare kom mamma hit. Vi hämtade våran mat på willys och vi gick in där också. För vi hade glömt lite andra saker där. Tack så mycket mamma att du körde oss. När vi hade packade upp allt blev det att fixat lite kvälls mat. Efter det att man fixat klart allt tills i morgon. Nu spelar vi bingo. Sen blir det att gå sova.  

         

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards