prinsessanmalin

Alla inlägg den 9 december 2019

Av Malin - 9 december 2019 22:02

Man var lite små trött när man vaknade imorse. Men man gick upp och fixade sig. Man öppnade luckan också. Senare gick man till bussen. Det blåste kallt i morse. Innan man började kollade jag på lite serie. Man kom så tidigt och började lite senare. Dagen har varit ganska lugn. Efter man hade slutat gjorde man ett ärende på stan. Efter det gick man hem. När man kom hem tog man det lugnt en stund. Man var så trött. Senare fixade man lite kvälls mat. För en stund sen kollade vi på musik hjälpen. Så börjat nu. Nu blir det att gå sova är så trött nu redan.  

       

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards